تقدیر از مدیر عامل هلدینگ عطا متال در بیست و یکمین جشنواره «تولید ملی- افتخار ملی»

علی عابدی مدیر عامل هلدینگ صنعتی معدنی عطا متال در بیست و یکمین جشنواره «تولید ملی-افتخار ملی» که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حضور معاون ریس جمهور، دبیر هیات دولت، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، رئیس هیات مدیره خانه صمت و سایر مقامات برگزار شد، به عنوان«واحد برتر در گروه معادن» مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنعتی معدنی عطا متال؛ در این مراسم که ۳۰ بهمن ماه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، با تقدیر از دستاوردهای بخش معدن در اقتصاد کشور با اهدای لوح تقدیر به علی عابدی مدیر عامل، از نقش پیشروی هلدینگ صنعتی معدنی عطا متال در بخش معدن و دستاوردهای آن، تقدیر به عمل آمد.
علی عابدی مدیر عامل هلدینگ صنعتی معدنی عطا متال در گفت و گو با خبرنگار ما با تشریح عملکرد این هلدینگ بیان کرد: هلدینگ صنعتی و معدنی عطامتال جز شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی معادن است و مجوزهای اکتشافی، بهره‌برداری محدوده‌های معدنی، تأسیس کارخانجات کانه آرایی و فرآوری مواد و …را اخذ کرده است. این هلدینگ همچنین با ۱۲ شرکت صنعتی معدنی، موجب اشتغالزایی افزون بر ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم در استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و استان هرمزگان شده است.
عابدی بیان کرد: هلدینگ صنعتی و معدنی عطامتال در سال‌های اخیر نیز با اخذ مجوزهای اکتشافی و بهره‌برداری محدوده‌های معدنی و تأسیس کارخانجات و فرآوری سنگ آهن، موفقیت های بیشتری را به ثبت رسانده است.
مدیرعامل هلدینگ صنعتی و معدنی عطامتال تاکید کرد: این جشنواره فرصتی است تا صنایع کوچک متوسط و بزرگ در کنار هم تقویت شوند و ضمن همسویی روابط میان شرکت های تولیدی باایجاد انگیزه برای توسعه و افزایش دانش همکاران در تامین مواد اولیه، موجب می شود تا تولیدکنندگان زنجیره فولاد نیز رسالت خود را به انجام رسانیده و در نتیجه باعث رشد و تعالی فراوری در حوزه تخصصی و صرفه جویی ارزی در کشور شود که امیدوارم این حرکت خجسته استمرار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *