انبارهای اموال تملیکی در استان بوشهر متحول شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت:انبارهای اموال تملیکی در استان بوشهر متحول شده و کالاها با نظم و شرایط خوبی نگهداری می‌شود که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر؛ رضا حداد پور عصر جمعه در این نشست با مسئولان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: تعاملات خوبی بین تعزیرات و اموال تملیکی در استان وجود دارد و همکاران ما در تعزیرات تمام تلاش خود را برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها انجام می‌دهند تا کالاها در انبار اموال تملیکی تجمیع نشوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه تعیین تکلیف کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی مستلزم این است که دیگر دستگاه‌های مرتبط به موقع اقدام کنند و در صورت کاستی این دستگاه‌ها رسوب کالا به پای اموال تملیکی نوشته می‌شود و این اصلاً منصفانه نیست.

وی همچنین اضافه کرد: انبارهای اموال تملیکی در استان متحول شده و کالاها با نظم و شرایط خوبی نگهداری می‌شود که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

مدیرکل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: تحول سازمان اموال تملیکی از بوشهر و بعد از بازدید و دستورات رئیس دستگاه قضا آغاز شد و هم‌افزایی بین سازمان اموال تملیکی و سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تعیین تکلیف کالاها شکل گرفت که منجر به فروش ۱۱ هزار میلیارد تومان کالا شد.

وی افزود: سفرهای استانی گروه پایش و نظارت به منظور برداشت جامع از وضعیت استان‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی نظیر آمار منابع انسانی، ساختمان‌ها و وضعیت انبارهای استان برای داشبورد مدیریتی است و این سفرهای استانی برای اولین بار در تاریخ سازمان انجام می‌شود.

در پایان این نشست، مدیرکل اموال تملیکی بوشهر از همکاری کارکنان اداره کل تعزیرات استان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *