تولید سالانه ۷۰۰ تن مس کاتدی در سربیشه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: واحد صنعتی مس کاتد شهرستان سربیشه با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۷۰۰ تن احداث و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی واحد صنفی مس کاتد؛ جواد اشرفی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی واحد صنعتی مس کاتد شهرستان سربیشه که با حضور فرماندار جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود اظهار داشت: پروژه واحد صنعتی و فرآوری مس کاتد این شهرستان با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع و احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه اولیه برای احداث این واحد صنعتی مبلغی بیش از 70 میلیارد تومان است، ادامه داد: این واحد فرآوری ظرفیت تولید سالانه بیش از 700 تن مس کاتدی را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت افزود: به طور یقین احداث کارخانه و واحد صنعتی در شهرستان سربیشه سبب رونق اشتغال و معیشت مردمان این دیار خواهد شد.

اشرفی گفت: یکی دیگر از نکات مهم احداث این واحد فرآوری این است که برخی از معادن و خرده معادن که توانایی احداث کارخانه و فرآوری مواد معدنی خود را ندارند، واحد صنعتی مس کاتد می تواند مواد اولیه آنها را تجمیع و فرآوری نماید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری و افتتاح از واحد صنعتی مس کاتد شهرستان سربیشه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *