بازدید مهندس موثقی‌نیا رئیس هیات‌عامل ایمیدرو از غرفه شرکت گهرزمین در جشنواره فولاد

همزمان با آخرین روز از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛ رئیس هیات‌عامل ایمیدرو و معاون وزیر صمت از غرفه شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین؛ مهندس محمدرضا موثقی‌نیا رئیس هیات‌عامل و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن حضور در این رویداد تخصصی از غرفه شرکت گهرزمین بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده شرکت گهرزمین در حوزه بومی‌سازی قرار گرفت.

گفتنی است این دوره از نمایشگاه با محوریت “فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد” برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر فعالان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن و صنایع مرتبط با این حوزه به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی دستاوردهای خود در حوزه بومی‌سازی و اقدامات انجام شده در این خصوص را به معرض نمایش بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان قرار دادند.

شایان ذکر است دکتر آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام‌معظم‌رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر صادقی‌انارکی عضو هیات‌عامل ایدرو، مهندس موثقی‌نیا رئیس هیات‌عامل ایمیدرو و اکبری تالارپشتی نماینده مجلس‌شورای‌اسلامی از این دوره از نمایشگاه بازید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *