فولاد خوزستان با شرکت‌های تافکو و مهرگداز تفاهمنامه همکاری امضاء کردند

تفاهمنامه همکاری با شرکت تافکو با حضور خلیفه‌سلطان دبیر انجمن فولاد ایران به امضاء امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و سعید قاسم‌زاده مدیرعامل شرکت تافکو رسید.

به گزاری پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ در این تفاهمنامه مقرر شد همکاری‌های پژوهشی، فنی و بومی‌سازی ساخت قطعات و تجهیزات از سوی شرکت تافکو گسترش یابد.

گفتنی است ارزش این تفاهمنامه که در دومین روز از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به امضاء طرفین رسید؛ دو میلیون یورو است.

فولاد خوزستان همچنین در این مراسم با شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز نیز تفاهمنامه‌ای را به ارزش یک میلیون یورو امضاء کرد.

در این تفاهمنامه نیز بر گسترش همکاری‌های پژوهشی، فنی و بومی‌سازی تامین اقلام نسوز موردنیاز شرکت فولاد خوزستان در حوزه ساخت و بومی‌سازی تجهیزاتی همچون ست و توپی پروس‌پلاگ و نازل‌های تاندیش و ریخته‌گری بیلت تاکید شد.

در ادامه این مراسم همچنین از شرکت‌های بی‌نظیران، مازی‌نور، پترو‌سامان و فولاد پایا به پاس همکاری‌های مستمر با شرکت فولاد خوزستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد. امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات‌همراه در روز دوم از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد از شرکت‌های حاضر در این رویداد بازدید به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *