تشییع و تدفین شهید گمنام در پتروشیمی شازند

مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: در روزهای اخیر خبر شهادت شهید مدافع حرم سیدرضی موسوی دل مردم شریف ایران اسلامی را به درد آورده که البته این امر نشانگر آن است که باب شهادت اگر لیاقت باشد کماکان باز به روی مشتاقان است و اگر چه شهادت این عزیز برای ما خیلی تلخ بود اما به طور قطع شهادت ایشان یکی از الطاف خفیه الهی است .

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازند؛ با حضور جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور استان مرکزی مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.
 در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسم باشکوه تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام ۸سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولین استان مرکزی و شهرستان شازند ، مادران شهدا  و همچنین مردم شریف و انقلابی روز ۶ دی ماه در مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد .
در ابتدای این مراسم دکتر خلیلی نیا مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند ضمن عرض خیرمقدم خدمت مهمان حاضر و با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) طی سخنانی گفت: همه همکاران ما در پتروشیمی شازند خدا را شاکریم که در روز وفات مادر حضرت عباس (ع) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا و نیز در ایام سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس هستیم و در روزهای اخیر خبر شهادت شهید مدافع حرم سیدرضی موسوی دل مردم شریف ایران اسلامی را به درد آورده که البته این امر نشانگر آن است که باب شهادت اگر لیاقت باشد کماکان باز به روی مشتاقان است و اگر چه شهادت این عزیز برای ما خیلی تلخ بود اما به طور قطع شهادت ایشان یکی از الطاف خفیه الهی است .
وی افزود: به فرموده امام راحل ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد قطعا حضور این شهید عزیز در اینجا به اختیار ما نبوده و خود ایشان  این مکان را  انتخاب کرده اند  و انشالله این مکان محلی  شود  برای اتصال و آرامش قلوب ما ، این مراسم بیانگر تجدید میثاق ما با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدری است  که بر گردن تک تک  ما حق داشته و ما باید با ادامه دادن راه این عزیزان  وظیفه و دینمان را نسبت به آنان ادا نماییم. شهدا برای ما عزت ، افتخار ، پیشرفت ، امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند و همه همکاران ما این افتخار را دارند که در جوار این شهید بزرگوار به خدمت گذاری مشغول باشند . مسئولیت ما با حضور این شهید در این محل دوچندان می شود و ما به این شهید والامقام قول می دهیم که انشالله  بتوانیم در این جهاد اقتصادی بیش از پیش خط شکنی نماییم .
در ادامه مداح اهل بیت حاج مرتضی طاهری از مداحان سرشناس کشور در رثای مقام والای شهدا به نوحه خوانی پرداخت و سپس حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان از روحانیون و خطیبان ارزشمند کشور ، سخنانی در باب شهادت و جایگاه والای شهدا در درگاه الهی بیان نمودند.
در پایان این مراسم پیکر پاک شهید گمنام ۲۶ ساله که در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیده و پیکر پاک وی به تازگی تفحص گردیده است  بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان شازند و استان مرکزی و نیز مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی شازند در آرامگاه ابدی به خاک سپرده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *