امضاء تفاهمنامه بومی‌سازی قطعات‌وتجهیزات میان شرکت فولاد خوزستان و شرکت تافکو

در حاشیه دومین روز از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان دو تفاهمنامه همکاری امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ در دومین روز از برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد و در راستای بومی‌سازی و رفع نیازهای داخلی شرکت فولاد خوزستان؛ تفاهمنامه همکاری بین این شرکت و شرکت توسعه اقتصادی پایدار فراگیر تافکو با موضوع بومی‌سازی قطعات و تجهیزات با صرفه‌جویی ارزی دو میلیون یورو منعقد شد.

همچنین شرکت فولاد خوزستان تفاهمنامه دیگری با شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز با هدف بومی‌سازی نازل‌های تاندیش و … منعقد کرد.

گفتنی است انعقاد این دو تفاهمنامه بیش از ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار یورو صرفه‌جویی ارزی برای شرکت فولاد خوزستان به همراه دارد. در ادامه این مراسم همچنین شرکت فولاد خوزستان از دو شرکت فولاد پایا با مدیرعاملی امیر غلامی و شرکت بی‌نظیران با مدیرعاملی مستقیمی‌نژاد تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

بر اساس این گزارش شرکت فولاد خوزستان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران حضوری درخشان و پررنگ داشت و علاوه بر امضاء تفاهمنامه‌ها و قراردادهای متعدد با شرکت‌ها؛ مدیران این مجموعه نیز در نشست‌های خبری متعدد ضمن ارائه گزارش عملکرد از مجموعه اقدامات انجام شده در این شرکت؛ پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیز بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *