سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد؛از برگزیدگان پویش عکاسی “پای کار ایرانیم” تقدیر شد

با حضور مدیران تأمین‌اجتماعی استان‌های فارس و مازندران و در آیین‌هایی جداگانه در مراکز این استان‌ها، از نفرات اول تا سوم پویش عکس “پای کار ایرانیم” تقدیر شد.

به‌گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی ؛ در این پویش که فراخوان اولیه آن در هفته کارگر سال جاری با موضوع عکس‌های تهیه شده از محیط کار و فعالیت در مشاغل و صنوف مختلف برگزار شد، بیش از 2000 قطعه عکس دریافت شد که پس از ارزیابی آثار دریافتی، سه نفر از شرکت‌کنندگان به‌عنوان برندگان اصلی معرفی شده و تصاویر ارسال شده توسط هفت نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

براساس این گزارش، در پی مشخص شدن برگزیدگان این رویداد و معرفی محمد رضایی از شهر ساری به‌عنوان نفر اول این پویش و همچنین محمد علیزاده از شهر سوادکوه به عنوان شرکت‌کننده حائز رتبه سوم این پویش، در مراسمی که با حضور مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان مازندان برگزار شده از این نفرات با اهدای لوح تقدیر و جایزه ویژه تقدیر شد.

همچنین طی مراسمی در محل اداره‌کل‌تأمین اجتماعی استان فارس و با حضور مدیران استانی تأمین‌اجتماعی، از آقای حسین خسروی از شهر شیراز که رتبه دوم این پویش را کسب کرده است، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.
گفتنی است جوایز 7 نفر از برگزیدگان این مسابقه عکاسی نیز که به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شده‌اند، از سوی روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی اهدا شد.

فراخوان پویش عکاسی “پای کار ایرانیم” در اردیبهشت ماه سال جاری از سوی روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور تجلیل از خدمات قشر مولد کشور در مسیر آبادانی و توسعه میهن اسلامی و با موضوع عکس‌های تهیه شده از محیط کار و فعالیت در مشاغل و صنوف مختلف منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *