فولادمبارکه اصفهان جزء ۳ شرکت برتر فروشنده هفته گذشته در بازار فیزیکی بورس کالای ایران

شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان، ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۱۹ آبان‌ماه را به ثبت رساندند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می‌دهد در هفته سوم آبان ۴۱۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا محصول خود را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۸۷۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۴.۹ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۹ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان برآورد شد.

بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۱۹ آبان را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد که جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (فملی) با ثبت معامله ۶ هزار و ۲۰۰ تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (فخوز) با فروش ۷۸ هزار و ۱۷۰ تن تختال، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با فروش ۲۲ هزار و ۴۰۰ تن ورق قلع اندود، ورق سرد، ورق رنگی و ورق گالوانیزه به ارزش یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان، سوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ثبت معامله ۱۶۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم و آهن اسفنجی به ارزش ۹۸۹ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با ثبت معامله ۸۵ هزار تن ضایعات مخلوط نرمه گندله و لجن آهن اسفنجی، شمش بلوم، ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش ۹۱۶ میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) با فروش ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد کلوخه به ارزش ۸۴۱ میلیارد تومان ششم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ثبت معامله ۱۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش ۷۱۲ میلیارد تومان، هفتم شد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۴۳ هزار و ۵۴۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش ۶۵۱ میلیارد تومان در رتبه هشتم ایستاد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز با ثبت معامله ۱۷۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و آهن اسفنجی به ارزش ۵۹۴ میلیارد تومان نهم شد.

پتروشیمی تندگویان (شگویا) ۱۰ هزار و ۹۱۶ تن پلی اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش ۵۲۳ میلیارد تومان فروخت و دهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *