پذیره‌نویسی فصبا پس از انجام مراحل ثبت شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس در نشست خبری از انجام تمامی مراحل پذیره‌نویسی نماد فصبا خبر داد. 

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس؛ در حاشیه در بیست و پنجمین سمپوزیوم فولاد کیش ۴۰۲، احسان دشتیانه، مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس در نشستی خبری از انجام تمامی مراحل پذیره‌نویسی نماد «فصبا» خبر داد. 
وی در خصوص پذیره‌نویسی نماد معاملاتی این شرکت گفت: تمام مراحل پذیره‌نویسی انجام و مجمع آن نیز برگزار شد.
او همچنین افزود: مجمع مورد تایید سازمان قرار گرفت و مجوز پذیره‌نویسی از سوی سازمان صادر شد. در حال حاضر در مرحله ثبت شرکت‌هاست.
مدیرعامل “صبافولاد” در خصوص زمان پذیره‌نویسی بیان کرد: مرحله ثبت شرکت‌ها بین ۱۰ روز تا دو هفته زمانبر خواهد بود. بلافاصله پس از آن پذیره‌نویسی آغاز و نماد فعال خواهد شد.
دشتیانه ادامه داد: به محض فعال شدن نماد اطلاعات از طریق کدال به سهامداران اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی با اشاره به عملکرد این شرکت گفت: افزایش سرمایه ۸۰۹ درصدی این شرکت و رسیدن آن به ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز انجام شده است.
دشتیانه با بیان اینکه صبا فولاد خلیج فارس مرحله به مرحله برای توسعه هدف گذاری شده است، افزود: احداث یک واحد احیای مستقیم به ظرفیت یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن بریکت گرم تا سال ۱۴۰۴، احداث واحد فولادسازی و ریخته گری تختال ضخیم به ظرفیت یک و نیم میلیون تن در سال برای فاز ۳ در افق ۱۴۰۷ و تولید ۳ میلیون تن محصول نهایی با ارزش افزوده بالا در افق ۱۴۱۰ را هدف‌گذاری کرده است.
وی در مورد محدودیت انرژی گفت: در دو سال توانستیم محدودیت برق را به صفر برسانیم اما در زمینه گاز از مزیت برخورداریم وبه پالایشگاهی متصل هستیم که به شبکه گاز سراسری متصل نیست از این رو سال گذشته محدودیت در این زمینه وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *