وظیفه ما در بیمه کوثر سودسازی است

بیمه کوثر است و شعارش این است: «بیمه کوثر؛ خیر کثیر» و همانا که به حق این شعار برازنده چنین مجموعه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» ؛ سیزده سال از عمرش می‌گذرد، اما با توجه به عملکرد درخشان و مطلوبی که تاکنون از خود ارائه کرده است و با مدیریت دلسوز و پرسنلی سختکوش و مسئولیت‌پذیر؛ امروز در سیزده سالگی خود همراستا و در مقایسه با برخی از رقبای خود حتی چند سر و گردن هم بالاتر است.

دکتر ابوالفضل آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر به مناسبت سیزدهمین سالروز تاسیس این شرکت در دیدار با خبرنگاران و با تاکید بر اینکه وظیفه ما و همکارانمان در بیمه کوثر سودسازی است، گفت: حجم یا میزان فروش زیاد توسط یک شرکت بیمه‌ای ملاک عملکرد خوب آن شرکت‌ نیست؛ بلکه آنچه که یک شرکت بیمه‌ای را از سایر رقبا متمایز می‌کند؛ پرداخت خسارت به موقع و بدون دردسر به مشتریان است.

وی با تاکید بر اینکه یک شرکت خوب بیمه‌ای در هنگام فرآیند پرداخت خسارت مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد؛ عمده سود حاصل شده بیمه کوثر را سود عملیاتی عنوان کرد که بخشی از آن ماحصل خرید و فروش سهام بوده است. این در حالی است که پیوند بیمه کوثر با سهامداران و بیمه‌‌شوندگان ناگسستنی است.

دکتر آقادادی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت بیمه کوثر از سودآورترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور محسوب می‌شود؛ خاطرنشان کرد: بیمه کوثر طی شش ماهه ابتدایی سالجاری ۹۴۰ میلیارد تومان سود کسب کرد؛ این در حالی است که این رقم در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین از تحقق سود یکهزار میلیارد تومانی این شرکت زودتر از موعد مقرر خبر داد و در ادامه گفت: شرکت بیمه کوثر مطابق اهداف و سیاست‌های از پیش تعیین شده؛ قرار بود که تا پایان امسال به یکهزار میلیارد تومان سود دست یابد، اما با همت و تلاش بی‌وقفه کارکنان توانست طی مدت ۶ ماه به سود ۹۴۰ میلیارد تومانی برسد.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه سود یکهزار میلیارد تومانی طبق وعده‌های پیشین؛ پیش از موعد مقرر تحقق یافته است، این مهم را افتخاری دیگر برای شرکت دانست و گفت: سود ۹۴۰ میلیارد تومانی در حالی محقق شده است که در مدت مشابه سال قبل؛ طی شش ماهه سودی معادل ۷۰۰ میلیارد تومان حاصل شده بود.

دکتر آقادادی در ادامه با تاکید بر اینکه یک‌سال پرافتخار دیگر با همراهی و همدلی همکاران و شبکه فروش پر تلاش در خانواده بیمه کوثر گذشت و برگی دیگر از دفتر افتخارات بیمه کوثر ورق خورد؛ به ترکیب پرتفوی شرکت اشاره و تاکید کرد: اصلاح پرتفوی در زمان کوتاه محقق نخواهد شد؛ ضمن‌اینکه در حال حاضر بین ۵۵ تا ۶۰ درصد پرتفوی شرکت را ثالث و درمان تشکیل می‌دهد.

وی همچنین گفت: 30 درصد بازار بیمه نیروهای مسلح در اختیار بیمه کوثر نیست. به طور مثال بیمه خودرو در اختیار بیمه پارسیان، بیمه آتش‌سوزی در اختیار بیمه دانا و … است.

دکتر آقادادی در خصوص عملکرد بیمه کوثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز تاکید کرد: بیمه کوثر شاید همچون سایر بیمه‌ها در ساخت مدرسه و … مشارکت چندانی نداشته باشد، اما همواره در وقوع حوادث و بلایای‌طبیعی همچون سیل، زلزله و … توانستیم کمک‌رسان و مثمرثمر باشیم.

مدیرعامل بیمه کوثر همچنین گفت: در حال حاضر ۱۳۰۰ کارمند و ۱۵۰۰ نماینده جنرال و زندگی در حوزه عملیات بیمه‌گری این مجموعه مشغول به کار هستند و برنامه‌های متعددی برای توسعه فعالیت‌های این مجموعه در دستور کار ما قرار دارد.

وی در پایان به برگزاری دهمین همایش «مدیریت ریسک و بیمه» با محوریت نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: این همایش با رویکرد تحول دیجیتال فردا ۳۰ مهر ماه به میزبانی شرکت بیمه کوثر در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

معصومه صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *