درخشش برند معظم « پــگاه » بعنوان غرفه فعال در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه و اوراسیا

در آئین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه و اوراسیا،از شرکت صنایع شیر ایران “پگاه” تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)؛ در این نمایشگاه با حضور هیات مدیره شرکت پگاه زنجان و معاونین و مدیران شرکت صنایع شیر ایران و شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، محصولات تولید شده در شرکت‌های تابعه پگاه و همچنین حضور 70 نفر هیئت تجاری از کشورهای روسیه، ارمنستان،عراق،پاکستان،تاجیکستان و قرقیزستان و 55 شرکت تخصصی با ارائه نمونه هایی از محصولات پگاه، مورد استقبال بازدید کنندگان واقع شد.

محمدحسین عباسی مدیر عامل پگاه زنجان تصریح کرد: با موافقت و حمایت های مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران دکتر باروتکوب در راستای توسعه برند پگاه و فروش بین المللی محصولات لبنی و تولید محصولات جدید و سلامت محور با هدف بهبود سبد تغذیه ای جامعه و حضور در چنین رویدادهایی، فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای هلدینگ معظم پگاه در گروه‌ محصولات لبنی و غیر لبنی مهیا گردید.

محمدحسین عباسی اظهار کرد:حضور در نمایشگاههای بین المللی، زمینه ارتقای تعاملات تجار و تولیدکنندگان و ارتقای تعاملات و توسعه فروش صادراتی با بازارهای جهانی و ورود ارز به کشور فراهم می شود.

غرفه پگاه با حضور هیئت مدیره شرکت، معاونت و مدیران شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران و جمعی از مدیران عامل و معاونین و مدیران شرکتهای تابعه با مذاکره با تجار کشورهای مختلف و ارائه محصولات اثربخش برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *