مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان همدان سفر کردند

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه به وقت شما و شورای اداری مدیریت شعب استان ، صبح امروز پنجشنبه 20 مهرماه سال جاری به استان همدان سفر کردند. 

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ؛ در این سفر یک روزه، شیری به همراه محمد غلامی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات و امین ظفری مدیر شعب استان، از شعبه مرکزی همدان، از باجه‌های بانکی روستایی مهدی آباد و گراچقا نیز بازدید و پیرامون مباحث کاری و مشکلات با همکاران و مسئولان این باجه‌ها گفت وگو می کنند.


همچنین داود قزلباش مدیر امور شعب و بازاریابی و حمید محمدی رئیس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم از شعبه بهاز و باجه‌های بانکی روستایی رسول آباد و حسام آباد بازدید کردند و در گروه سوم مسعود مهدوی سعیدی و آناهیتا امیرحسینی روسای ادارات کل خزانه داری و نظام‌های پرداخت و سرمایه انسانی و رفاه از شعبه لالجین و باجه‌های بانکی روستایی دستجرد و علی آباد پشت شهر بازدید کرده و با کارکنان و مسئولان این باجه‌ها گفت و گو خواهند کرد.


در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل بانک از واحدهای ستادی مدیریت شعب استان همدان بازدید کرده و ضمن دیدار با کارکنان بانک در استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات همکاران در این واحدها قرار می گیرد.


بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب و حضور در برنامه به وقت شما از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان همدان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *