عرضه ۲۵ هزار قلم کالا در نمایشگاه “جشن رمضان”

در نمایشگاه «جشن رمضان» که امسال در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود ۲۵ هزار قلم کالا که توسط مددجویان تولید شده است برای فروش عرضه می‌شود.


 

به گزارش اقتصاد ملت، این روزها سالن‌های ۵ و ۶ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان مددجویان کمیته امداد، خیرین و مردم است. بیش از ۱۰ سال است که در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌های جشن رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در این نمایشگاه‌ها محصولات و کالا‌های تولیدی مددجویان عرضه می‌شود.

ارائه 25 هزار قلم کالا در نمایشگاه «جشن رمضان»

در جشن رمضان امسال محصولات مددجویان از سراسرکشور جمع‌آوری شده و در غرفه‌هایی با نام همان استان عرضه می‌شود از پوشاک، کیف و کفش و… گرفته تا تزئینات و وسایل خانه. البته ناگفته نماند در این نمایشگاه بازار غذاهای محلی نیز داغ است که بعد از افطار می‌توانند از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

در غرفه ۵ نمایشگاه بین‌المللی نیز مردم و مددجویان آموزش‌های لازم را جهت نحوه اشتغالزایی دریافت می‌کنند و با کسب و کارهای جدید آشنا می‌شوند.

مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره برگزاری نمایشگاه جشن رمضان اظهار داشت: هرساله کمیته امداد امام خمینی(ره) نمایشگاهی با عنوان جشن رمضان برگزار می‌کند که مردم در این شب‌های عزیز با همدلی و محبتی که دارند محصولات مددجویان را خریداری می‌کنند.

وی ادامه داد: تسهیلاتی را کمیته امداد به مددجویان خود ارائه می‌دهد تا اشتغالزایی کنند و محصولات آن‌ها را برای ایجاد اعتماد به نفس در این نمایشگاه‌ها به معرض نمایش قرار می‌دهند.

باجلان بیان داشت: مددجویان با حداقل‌ترین منابع خود را در جامعه بروز می‌دهند و با حمایت‌های مردم زمینه رشد و توسعه فعالیت‌های آن‌ها افزایش می‌یابد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: در نمایشگاه امسال ۲۵ هزار قلم کالا که توسط مددجویان تهیه شده‌است عرضه می‌شود و این کالاها با تسهیلات و حمایت‌های کمیته امداد ایجاد شده است.

وی گفت‌: در غرفه‌های مختلف کالاهای مددجویان همراه با بارکد و استان مشخص شده در معرض فروش قرار گرفته است.

باجلان بیان داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جایی برای تجمع خیرین است و ما قرض‌الحسنه اسلامی را اجرایی کرده‌ایم.این صندوق با مجوز بانک مرکزی فعالیت می‌کند و ۱۰۰ درصد سرمایه آن مربوط به کمیته امداد است و در تمامی کشور می‌تواند خدمات ارائه کند.

 

وی افزود: ما در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت اقتصادی نمی‌کنیم و خیرین سپرده گذاری در صندوق می‌کنند و هیچ گونه سودی نیز دریافت نمی‌کنند.

باجلان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ۳۳ شعبه در کشور دارد و در مراکز کمیته امداد پرونده‌های تسهیلات مددجویان بررسی می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *