شعب برتر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بشناسید

شعبه ۲۲ بهمن(لرستان) در شاخص افتتاح حساب جاری و در حوزه پرداخت وام‌های کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی جایگاه نخست را در بین شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آن خود کرده است.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ عملکرد شعب بانک از منظر شاخص‌های مختلف اهمیت زیادی دارد و مشخص می‌کند کدام یک از شعب کارنامه بهتری از خود بر جای گذاشته است. حال پرسش این است تا این برهه از سال جاری کدام یک از شعب بانک عملکرد بهتری در شاخص‌های مختلف از خود نشان داده‌اند؟ این پرسشی است که در این گزارش به آن پاسخ داده‌ایم.
تا برهه کنونی از سال جاری، از نظر جذب منابع مطابق برنامه عملیاتی و تحقق هدف شعبه در این بخش به‌ترتیب شعب سی متری نیروی هوایی(تهران)، ولایت کوهدشت(لرستان) و چغابل(لرستان) بهترین عملکرد را داشته‌اند و به‌ترتیب ۵۱۲، ۳۷۸ و ۳۷۳ درصد از اهداف خود را محقق کرده‌اند.
با بررسی شاخص افتتاح حساب جاری مشخص می‌شود که شعب ۲۲بهمن(لرستان)، مهران(ایلام) و بلوار هفده شهریور(سمنان) تا این برهه از سال ۱۴۰۲ در صدر جدول ایستاده‌اند و عملکردشان از سایر شعب بهتر بوده است.
در حوزه جذب مشتریان حقیقی به ترتیب شعب قاسم‌آباد(خراسان رضوی)، سردار جنگل(تهران) و آیت‌اله حسنی(آذربایجان غربی) بهترین عملکرد را در بازه زمانی مورد بررسی از خود بر جای گذاشته‌اند.
اکنون که به پایان نیمه نخست سال نزدیک می‌شویم، شعبه ۲۲ بهمن(لرستان) در حوزه پرداخت وام‌های کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی نیز بهترین عملکرد را داشته و پس از آن شعب باغملک(خوزستان) و نجف‌آباد(اصفهان) قرار دارند.
در بازه زمانی مورد بررسی شعب سمیرم(اصفهان)، فرادنبه(چهارمحال و بختیاری) و گلسار(گیلان) از منظر تعداد افتتاح حساب آنلاین بهترین عملکرد را داشته‌اند.
همچنین از منظر درخواست وام آنلاین نیز شعب شهدا(همدان)، میانه(آذربایجان شرقی) و لردگان(چهارمحال و بختیاری) بهترین عملکرد را در سطح شعب بانک و در بازه زمانی مورد بررسی داشته‌اند.
از آغاز سال جاری تا کنون کارنامه شعب شیروان(خراسان شمالی)، بعثت ارومیه(آذربایجان غربی) و دورود(لرستان) در حوزه همراه‌بانک از سایر شعب درخشان‌تر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *