تقدیر مدیرکل حوزه ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور از راه‌اندازی سامانه اعلام تخلفات اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی

سامانه متمرکز رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی؛ با هدف فراهم شدن امکان استفاده از ظرفیت‌های نظارتی و اطلاع و استفاده عموم مردم از حقوق خود راه‌اندازی شده و مراجعان به شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و نیز کارکنان و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند گزارش‌ موارد احتمالی تخلفات در حوزه‌های مختلف مأموریتی این سازمان و زیرمجموعه‌های آن را به‌صورت کاملاً غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ مدیرکل حوزه ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با اهدای لوح تقدیری، از ایجاد و راه‌اندازی سامانه اعلام تخلفات اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی تقدیر کرد.

در پی آغاز به‌کار سامانه اعلام و ثبت تخلفات اداری در این سازمان، محمدحسین سنبله‌کار مدیرکل حوزه ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور، با اهدای لوح تقدیری به میثم جعفری مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری این سازمان، از اقدام سازمان تأمین‌اجتماعی در راه‌اندازی این سامانه تجلیل کرد.
گفتنی است سامانه متمرکز ثبت تخلفات اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی، همزمان با سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مبارزه با فساد، دهم اردیبهشت ماه سال جاری در مراسمی با حضور دکتر میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد و همچنین دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد این سازمان، رونمایی شد.
سامانه متمرکز رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی؛ با توجه به سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تأکید مقام معظم رهبری در زمینه لزوم برخورد قاطع با فساد؛ با هدف فراهم شدن امکان استفاده از ظرفیت‌های نظارتی و اطلاع و استفاده عموم مردم از حقوق خود راه‌اندازی شده است. با آغاز فعالیت این سامانه، مراجعان به شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و نیز کارکنان و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند گزارش‌ موارد احتمالی تخلفات در حوزه‌های مختلف مأموریتی این سازمان و زیرمجموعه‌های آن را به‌صورت کاملاً غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی این سامانه در راستای راهبردهای اصلی مورد توجه در سازمان تأمین‌اجتماعی و مورد تأکید مدیرعامل تأمین اجتماعی مشتمل بر صیانت از حقوق مردم، تسهیل‌گری در ارائه خدمات، اعلام و تبیین دقیق حقوق مخاطبان حتی پیش از مطالبه از سوی ذی‌نفع و برخورد قاطع و بدون تعارف با همه مظاهر فساد طراحی و راه‌اندازی به نشانی اینترنتی tamin.ir/page/takhalofat  شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *