رشته بیمه درمان؛ درآمدزاترین بخش بیمه دی

معصومه صالحی

شرکت بیمه دی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ ماه خود را در اوایل خرداد ماه در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند.

به گزارش اقتصادملت ؛ «ودی» در این گزارش ماهانه توانست از فروش حق‌بیمه؛ 11 هزار و 730 میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد و طی 2 ماه سپری ‌شده از ابتدای سال مالی نیز به درآمد تجمیعی 12 هزار و 360 میلیارد تومانی برسد. بیمه دی طی 2 ماه سپری ‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میانگین درآمدی که توانست از فروش حق‌بیمه به دست آورد؛ برابر با 6 هزار و 180 میلیارد تومانی بود.

«ودی» در اردیبهشت‌ ماه نیز توانست به تراز مثبت 10 هزار و 804 میلیارد تومانی دست یابد. همچنین لازم به ذکر است که بیمه دی از فروش حق‌بیمه طی 2 ماه گذشته نیز به تراز تجمیعی مثبت 11 هزار میلیارد تومانی رسید. بیمه دی در دومین ماه از سالجاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق‌بیمه توانست شناسایی کند؛ نزدیک به 11 هزار و 100 میلیارد تومان (1764 درصد) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند.

این افزایش درآمد چشمگیر از سوی این شرکت بیمه همچنین بیمه‌ای مربوط به تسریع در پرداخت و به‌ روزرسانی خسارت بیمه‌شدگان و مراجع درمانی بوده است. درآمد ماهانه «ودی» در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز 81 درصد بالاتر بود.

همانطور که گفته شد؛ بیشترین درآمدزایی «ودی» از فروش حق‌بیمه در آبان ماه متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست 11 هزار و 535 میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد؛ به گونه‌ای که این رشته بیمه در این دوره ماهانه 98 درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر بخش درآمدزای بیمه دی مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» با مبلغ 101 میلیارد تومان به ثبت رسید که در برگیرنده یک درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

میزان خسارت پرداختی بیمه دی در دومین ماه از سالجاری به خسارت‌دیدگان مطابق با مبلغ 926 میلیارد تومان بود و بیشترین میزان خسارت پرداخت‌ شده در این دوره مربوط به رشته بیمه درمان 857 میلیارد تومان بود. بیمه دی در اردیبهشت ‌ماه 17 روز معاملاتی را پشت سر گذاشت که در 5 روز پایانی توانست روند صعودی قیمت را از خود بر جای بگذارد. قیمت اولیه سهم «ودی» در چهارم اردیبهشت ‌ماه 6980 ریال به ثبت رسید و در پایان ماه نیز با قیمت 7470 ریال به اتمام رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *