پیام دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

با ارتباطات قوی و سیستم‌های کیفیت، به سوی جهانی بهتر حرکت کنیم.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی انجمن کیفیت ایران؛ به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می‌نمائیم. بی شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

“ارتباطات و روابط عمومی، پلی استوار برای برقراری همبستگی و همدلی در جهان امروز است. با مدیریت کیفیت، زبانی بی‌واسطه از صداقت و شفافیت، پلی را بین افراد و سازمان‌ها بنا می‌کنیم. به یکدیگر گوش داده، تعامل بیشتری داشته و نیازهای همدیگر را درک کنیم. با ارتقاء کیفیت ارتباطات، دنیایی بهتر را خلق کنیم و به همدیگر نزدیک‌تر شویم.

“با ارتباطات قوی و روابط عمومی اثربخش، مدیریت کیفیت را به راهی پیشرو تبدیل می‌کنیم. استانداردهای برتر در هر زمینه‌ای، اساسی برای ساختارسازی موفقیت است. در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با تمرکز بر سیستم‌های مدیریت کیفیت و استانداردسازی، به کمال خدمات و تجربه‌های بی‌نظیری می‌رسیم.

از مدیریت کیفیت تا استانداردهای جهانی، اعتماد را بین افراد و سازمان‌ها تقویت می‌کنیم. با تعهد به عملکرد برتر و بهره‌وری بیشتر، به رشد و توسعه پایدار می‌رسیم. هماهنگی و همکاری در سطح جهانی، درجهت بهبود مدیریت کیفیت و ارتقای استانداردها، اهمیت فراوانی دارد.

در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با تمرکز بر سیستم‌های مدیریت کیفیت و استانداردسازی، به مدیریت کیفیت متعهد می شویم تا به جهانی متفاوت از کیفیت و تحول دست ‌یابیم ، و با هم به سوی آینده‌ای روشن حرکت کنیم و کیفیت را به بالاترین سطح ارتقا دهیم و استانداردهای برتر را در همه جوانب زندگی روزمره به ارمغان بیاوریم.”

امیر حیدری

دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *