مراسم سالروز ولادت حضرت عباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مراسم جشن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل و فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد؛ مراسم ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعدادی از جانبازان گرانقدر، مدیران و کارکنان ستادی برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سالروز ولادت قمر بنی هاشم، اسوه ایثار حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز را به تمامی جانبازان سرافراز مهین اسلامی که با رشادت و از خودگذشتگی حافظان کیان ایران عزیز بودند تبریک و تهنیت گفت.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه، جانبازان اسوه های ایمان و اعتقاد هستند، گفت: همواره مقام جانباز باید در کشور بلند مرتبه شمرده شود زیرا این عزیزان تمام هستی خود که جانشان بوده را در طبق اخلاص گذاشتند تا از ناموس و شرف ملت دفاع کنند.

در ادامه حجت الاسلام سید حسن موذنی معاون اسبق فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مقام والای حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ویژگی های شخصیتی ایشان، وفاداری و ایثار را از بارزترین این ویژگی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: جانبازان گرانقدر ما نیز با تاسی از همین شاخصه های حضرت عباس بن علی(ع)، فعل ایثار و از خودگذشتی را در دفاع از کشور و ملت صرف کردند به همین دلیل باید همواره قدردان این عزیزان بود 

در پایان این مراسم تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *