تندیس زرین جایزه مدیریت مالی ایران به فجر انرژی خلیج فارس رسید

شرکت فجر انرژی خلیج فارس به عنوان اولین شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی توانست تندیس زرین ملی مدیریت مالی را کسب کند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛ سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور مدیران مالی و ملی در سالن سران کشور‌های اسلامی تهران برگزار شد.

در ارزیابی انجام شده از شرکت ها حدود ۳۶ معیار کلی در نظر گرفته شده که فجر با کسب بالاترین امتیازها بر اساس روند ۴ساله خود توانسته به تندیس زرین دست پیدا کند.

انطباق گزارشات مالی ارسالی به ذینفعان با استانداردهای حسابداری و قانون تجارت، مدیریت دارایی‌ها و وصول مطالبات، ارسال به موقع و شفاف اطلاعات مهم و موثر در قیمت بازار سهم کدال بورس از جمله نرخ‌های فروش محصولات از شاخص‌های اصلی این ارزیابی است.

شرکت کنندگان در جایزه ملی مدیریت مالی بر اساس امتیاز کسب شده به ۷ سطح، تقدیرنامه، گواهینامه یک ستاره، گواهینامه دوستاره، گواهینامه سه ستاره، تندیس بلورین، تندیس سیمین و تندیس زرین دسته‌بندی شده که شرکت فجر انرژی خلیج فارس توانسته با کسب بالاترین امتیاز به بالاترین سطح دست پیدا کند.
لازم به ذکر است که شرکت فجر برای پنجمین بار است که موفق به حضور در این همایش شده و در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت جایزه تندیس سیمین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *