مدیرعامل بیمه رازی از راه اندازی شیوه فروش الکترونیک برپایه فعالیت نمایندگان سراسر کشور خبر داد و گفت: مسیر پیشروی شرکت با توجه به توانمندیهای به دست آمده، نیروی انسانی و شبکه فروش ترسیم شده است تا شعار بیمه رازی در اوج عملیاتی و مستمر باقی بماند.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ در روز گذشته (چهارشنبه 9 آذرماه 1401) شعبه ماهشهر بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت، علی اصغر اصلان بیگی- معاون فنی، فرشید پورکاویان- معاون مالی- اداری شرکت بیمه رازی و جمعی از مدیران استانی شرکت بیمه رازی افتتاح شد، در حاشیه این مراسم علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر جایگاه نیروی انسانی بیان کرد: نیروی انسانی در هر شرکتی به ویژه شرکتهای صنعت بیمه نقش بسزایی را ایفا میکنند و یکی از ثروتهای شرکت بیمهای به حساب میآیند.
او ادامه داد: بیمه رازی در طی 19 سال گذشته و به ویژه چند سال اخیر به توانمندیهای خاصی دست پیدا کرده است که بر اساس این توانمندیها و شعار شرکت مبنی بر بیمه رازی در اوج، مسیر پیشروی این شرکت ترسیم شده است.
مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در برنامه ریزیهای صورت گرفته مسیر گذشته مد نظر بوده و همواره در ترسیم نقشه راه این شرکت تجربیات گذشته مورد استفاده قرا میگیرد و از سوی دیگر مسیر پیشرو مورد بررسی و بازنگری قرار میگیرد.
جباری با تاکید بر اینکه بیمه رازی از سال گذشته به عنوان لیدر کنسرسیوم انرژی شناخته میشود، گفت: بخش قابل توجهی از دستاوردهای شرکت و شعبه بیمه رازی معطوف به عملکرد شبکه فروش و نمایندگان است، از این رو کمیتهای در شرکت با حضور مدیران فنی تشکیل و نظرات نمایندگان جمعآوری، پایش و به رفع دغدغه نمایندگان منجر خواهد شد.
او از راه اندازی سامانههای الکترونیک فروش خبر داد و یادآور شد: فروش بر بستر اینترنت و فضای مجازی در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد که تاکید بر آن است تا عمده فعالیت برعهده نمایندگان باشد.
https://eghtesademelat.ir/?p=183592