×

منوی سایت

اخبار ویژه

رکورد تامین ماهانه کنسانتره سنگ آهن در فولاد خراسان شکسته شد

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان با تامین ٢١٨ هزار و ۵٩٣ تُن کنسانتره سنگ آهن در آذر ماه سال جاری، میزان تامین کنسانتره ماهانه خود را نسبت به رکورد قبلی ٢٠ هزار و ١۶٨ تُن ارتقا داد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومي، کسری غفوری با اشاره به اینکه رکورد قبلی تامین این ماده اولیه حیاتی، دی ماه سال گذشته اتفاق افتاده، افزود: رکورد پیشین تامین ماهانه کنسانتره سنگ آهن این شرکت ١٩٨ هزار و ۴٢۵ تُن بوده است.

غفوری در خصوص ثبت این رکورد اظهار داشت: تامین کنسانتره مورد نیاز واحدهای گندله سازی یکی از چالش های صنعت فولاد در کشور است و تامین این ماده اولیه اساسی برای مجتمع فولاد خراسان نیز اهمیت استراتژیک دارد، که علی رغم همه چالش ها و مشکلات تامین در این خصوص، فولاد خراسان در سال جاری در این زمینه عملکرد موفقی را از خود به جا گذاشته است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش و تدبیر بیش از پیش همه همکاران در بخش های تامین، تولید، کیفیت، توسعه، فروش، سیستم های منابع انسانی و امور مالی جای قدردانی دارد و امیدوارم بتوانیم با هم افزایی از طریق کار گروهی، تعهد، تعلق سازمانی و استفاده حداکثری از توان فکری و عملیاتی سرمایه های انسانی شرکت، چالش های پیش روی تولید را مرتفع کنیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: بهینه سازی مصارف مواد اولیه و مصرفی استراتژیک را در کنار تسریع در احداث و راه اندازی کارخانه کنسانتره فولاد خراسان در سنگان باعث پایداری چرخه تامین مواد اولیه می باشد و این دو را گامی اساسی برای فائق آمدن بر مشکلات ناشی از تحریم می‌دانیم که از اولویت های توسعه ای و اهداف استراتژیک شرکت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.