رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران از شبکه ارتباطی لینک دین رونمایی کرد

در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین سازمان متخصصین و مدیران ایران با سازمان فنی و حرفه ای کشور از شبکه ارتباطی لینک دین ایرانی رونمایی شد و این سامانه به فضای مجازی کشور پیوست.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت، ایمان مصدری رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران در جلسه انعقاد این تفاهم نامه گفت: شبکه ارتباطی لینک دین به متخصصین اجازه می دهد تا یک پروفایل مشخص در حوزه کاری خود داشته باشند و صاحبان مهارت یعنی کارفرما و کارگردر حوزه کاری مرتبط به هم لینک می شوند .

مصدری هدف سازمان متخصصین و مدیران ایران و سازمان فنی حرفه ای کشور از ساخت این سامانه را اثر بخشی آموزش ها در توسعه کسب و کار دانست.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای این طرح افزود: با ساختار و مهارت متخصصین کشور می توانیم روند اجرایی را با قدرت پیش ببریم و تحولی بزرگ در شبکه ارتباطی کشور ایجاد کنیم.

علیرضا حاتم زاده معاون آموزش سازمان فنی حرفه ای کشور این طرح را در شبکه ارتباطی کشور فکری نو در بانک استراتژیک کشور خواند که در زنجیره فعالیت آموزشی کمبود آن به شدت حس می شد. شبکه لینک دین با نگاهی جدید به بازار کار برای تطبیق ادبیات آموزشی با حوزه های مختلف فعالیت ها در بازار کار منطبق شده است.

حاتم زاده در ادامه افزود: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری همواره بر توانمند سازی نیروهای داخلی است . در همین راستا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ظرفیت های خوبی دارد که باید چشم انداز های روشنی برای استفاده از این پتانسیل بالا تعبیه شود. این تفاهم نامه کمک می کند با استفاده از ظرفیت های داخلی در فضای مجازی کشور هر متخصص نیروهای مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کند. خروجی این طرح عظیم قطعا گامی بزرگ و مثبت در شبکه ارتباطی کشور ایجاد می کند.

نکات مثبتی در تفاهم نامه به امضاء رسیده است که وظیفه هر دو طرف امضا را برای رسیدن به هدف سنگین تر می کند.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور مدرک گرایی را از آسیب های جدی به اقتصاد و بدنه اجرایی کشور بر شمرد و گفت: بسیاری از کارآموزان ما فارغ التحصیل از مراکز دانشگاهی هستند که نیاز به آموزش و یادگیری حرفه ای دارند. تربیت مدیران و تقویت علمی متخصصین در توسعه اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است.

حاتم زاده این طرح را یک پروژه ملی خواند و اظهارکرد: شرکت زیر ساخت ایران، مرکز تربیت مربی، مراکز جوارکارگاهی و سایر مراکز همه پای کار هستند.

قابل ذکر است متخصصان و مدیران می توانند با لینک Linkediniran.ir عضو این سامانه شوند و از خدمات ان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *