اخبار ویژه |
اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس

کد خبر: 308638

تاریخ: 1404/09/14

نویسنده: خبرنگار

کپی نشانی خبر
اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس

کد خبر: 308638

تاریخ: 1404/09/14

نویسنده: خبرنگار

کپی نشانی خبر

خدمت‌رسانی مبتنی بر اعتماد؛ اولویت امروز صنعت بیمه

IMG_7163
مدیر روابط‌عمومی بیمه دی در پیام روز بیمه، اعتماد عمومی، آرامش اجتماعی، نوآوری، شفافیت و توسعه خدمات دیجیتال را مهم‌ترین محورهای رویکرد این شرکت دانست و تاکید کرد بیمه دی بر بهبود تجربه مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های ایثارگران تمرکز ویژه دارد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در متن پیام آمده است:

به‌نام خدا

روز بیمه فرصتی است برای بازخوانی نقش این صنعت در تأمین آرامش جامعه و بازآفرینی اعتماد عمومی؛ اعتمادی که سنگ‌بنای هر نوع خدمت در صنعت بیمه و معنا‌بخش رسالت ماست.

در بیمه دی بر این باوریم که بیمه صرفاً یک خدمت مالی نیست، بلکه ابزاری اثرگذار برای توسعه پایدار، افزایش تاب‌آوری اقتصادی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است. بر همین اساس، کوشیده‌ایم با نوآوری در محصولات، توسعه خدمات دیجیتال، تسهیل فرایندهای ارائه خدمت و ارتقای شفافیت، تجربه‌ای متفاوت و مطمئن برای مشتریان، بیمه‌گذاران و خانواده‌های معظم ایثارگران فراهم کنیم.

روابط‌عمومی بیمه دی نیز با رویکرد «اطلاع‌رسانی شفاف، ارتباط‌ساز و اعتمادمحور» خود را متعهد می‌داند که صدای مشتریان، نمایندگان و تمامی ذی‌نفعان را با دقت بشنود و در کنار آنان، روایت‌گر تلاش‌ها و دستاوردهای مجموعه باشد. امروز بیش از هر زمان دیگری، نقش ارتباطات یکپارچه و داده‌محور در هدایت تصمیم‌های مدیریتی و همراهی با تحولات صنعت بیمه اهمیت یافته است؛ و ما در بیمه دی این مسیر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

در پایان، فرا رسیدن روز بیمه را به همه کارکنان، نمایندگان، کارگزاران، فعالان صنعت بیمه و به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران که افتخار خدمت به آنان را داریم، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با همدلی، کارآمدی و نوآوری بیشتر، فصلی تازه از رشد، اعتماد و بالندگی در صنعت بیمه کشور رقم بزنیم.

 

سید روح‌الله لطیفی

مدیر روابط‌عمومی شرکت بیمه دی

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ

سامان الگویی برای بانکداری حرفه ای در ایران است* 

به دنبال بیانیه تعدادی از نمایندگان مجلس که در آن به اشتباه نام بانک سامان در کنار نام بانک‌هایی با اضافه برداشت از بانک مرکزی قرار گرفته بود، گفتگویی صریح و کوتاه با علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان انجام دادیم تا از نظر وی در خصوص این ادعا آگاه شویم.

امضای تفاهم‌نامه استراتژیک آپ و دیجی‌شهر برای توسعه خدمات اعتباری

دو شرکت آسان پرداخت‌ (آپ) و دیجی‌شهر با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری استراتژیک برای توسعه خدمات پرداخت اعتباری و لندتک، وارد مرحله‌ای تازه از تعاملات تجاری شدند؛ اقدامی که می‌تواند نقش مهمی در گسترش خدمات مالی نوین دو طرف و تکمیل سبد خدمات سوپر اپلیکیشن آپ ایفا کند.

طراحی و‌توسعه BI برای آنالیز داده‌ها در بیمه آرمان و پروژه صدور مکانیزه بیمه‌های مسافرتی INEX

زارع‌طلب مدیر طرح و توسعه بیمه آرمان با اشاره به روند رو به رشد نوآوری در این شرکت به «اقتصاد ملت» گفت: بیمه آرمان طی سال‌های اخیر موفق شده مجموعه‌ای از محصولات جدید و منحصربه‌فرد را با اخذ مجوز رسمی از بیمه‌‌مرکزی روانه بازار کند؛ محصولاتی که از پوشش ریسک‌های نوظهور در حوزه بانکداری الکترونیک تا حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک هزینه برای خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سندروم داون را در بر می‌گیرد.