پرداخت ۶۳۷ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان اقتصادی در خراسان جنوبی

در شش‌ماهه ابتدای امسال ۶۳۷ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان اقتصادی توسط بانک توسعه تعاون در خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بیان داشت: این بانک در خراسان جنوبی در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری ۶۳۷میلیارد ریال به تعاون گران و فعالان اقتصادی تسهیلات پرداخت‌نموده است.

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان جنوبی که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: عملکرد مدیریت شعب خراسان جنوبی از رشد مناسبی برخوردار بوده است، به‌گونه‌ای که تسهیلات پرداختی در این استان در پایان سال ۹۷با رشد ۱۷۰درصدی مواجه بوده است. نجفی خاطرنشان کرد: این استان همچنین در صدور ضمانت‌نامه از رشد ۴۵درصدی برخوردار بوده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: حدود ۲درصد امکانات این بانک به لحاظ نیروی انسانی، تعداد شعب و تجهیزات بانکداری الکترونیک در استان خراسان جنوبی بکار گرفته‌شده است که استان در ارائه دستاوردها اعم از پرداخت تسهیلات، جذب منابع سپرده‌ای و کسب درآمد مشاع سهم حدود ۱.۳درصدی از شبکه شعب بانک توسعه تعاون به خود اختصاص داده است.

نجفی افزود: روند رو به رشد مدیریت شعب خراسان جنوبی طی دو سال اخیر قابل‌مشاهده است و امید است با انجام تمهیدات لازم، این رشد تا نیل به میانگین کشوری بانک ادامه یابد.

در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، احمد محمدی مدیر امور شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد و مهرزاد احمدزاده رئیس اداره کل بازرسی بانک توسعه تعاون عملکرد بانک در این استان را در ابعاد تخصصی بررسی کردند و رضا ملایی مدیر شعب استان خراسان جنوبی و روسای شعب این استان در مورد برنامه‌ها و عملکرد استان گزارش و توضیحاتی را ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *