اخبار ویژه

جذب پورتفو باید بر اساس مدل ارزیابی ریسک باشد

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ دکتر جباری در این نشست که با حضور معاونان مدیرعامل و مدیران ستادی و اجرایی استان تهران برگزار شد برخی از شعب بیمه ایران را در اندازه و سطح یک شرکت بیمه ای مستقل دانست و گفت: برای تحقق راهبرد «خدمت بی نظیر به مردم» ضروری است بیمه ایران، پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای به آحاد مردم ارائه کند.

مدیرعامل بیمه ایران، ارائه خدمات بیمه‌ای گسترده به مردم را نیازمند کسب سهم بازار مناسب از بازار بیمه کشور دانست و گفت: ارتقای کیفیت و کمیت پوشش‌ها و خدمات بیمه ایران از جمله خلق محصولات جدید بیمه‌ای، تولید پوشش‌های بیمه‌ای متناسب با نیاز بیمه‌گزاران، رعایت اصول مشتری‌مداری و جلب رضایت بیمه‌گزاران با برخورد حرفه ای و تسریع در فرآیندها به‌ویژه پرداخت خسارت در گرو جذب پورتفو با ترکیب متوازن است.

دکتر جباری با بیان اینکه هویت تخصصی شرکت در شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران نهفته است، چرخش استراتژی از ستادمحوری به شعبه محوری را نشان‌دهنده اهمیت ویژه شعبه ها قلمداد کرد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه افزود: در شرایط رقابتی بسیار سخت موجود، نقش مدیران شعب بسیار اهمیت دارد و مدیران باید نقشه ای جدید با تغییر رویکردها، تعامل با ذینفعان و آگاهی از مزایای رقابتی برای خود تعریف کنند.

دکتر جباری با تبیین تفاوت بازاریابی سنتی و نوین در توجه به خدمات و محصولات و خلق نیازهای جدید، بر لزوم حرکت به سمت مشتری‌مداری و تشکیل کمیته بازاریابی در شعب اشاره کرد و گفت: باید در شعب با حضور نمایندگان که ارتباط مستقیم با مشتریان دارند، نیازهای مشتریان شناسایی و با آگاهی از این نیازها، با استفاده از روشهای بازاریابی نوین پورتفوی مناسب جذب شود.

مدیر عامل بیمه ایران کم‌بیمه گی را یکی از چالش‌های صنعت بیمه برشمرد و به ضرورت بروزآوری ارزش اموال و دارایی‌های بیمه شده، ارزیابی مجدد سرمایه و ارزش‌گذاری دقیق با استفاده از مدلهای جدید مدیریت ریسک تاکید کرد.

دکتر جباری افزود: با آگاه‌سازی بیمه‌گزاران به‌ویژه بیمه‌گزاران بزرگ از خطری که آنها را تهدید میکند و با استفاده از الحاقیه ها میتوان مشکل کم‌بیمه‌گی را برطرف کرد و این یک فرآیند برد برد می باشد که به نفع بیمه گر و بیمه گزار است.

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به تغییر جایگاه استان تهران در معادلات پورتفو نسبت به گذشته و لزوم احیای سهم با استفاده از برنامه ای عملیاتی گفت: ظرفیتهای مطلوب اقتصادی در غرب و شرق تهران با گسترش مرزهای جغرافیایی ایجاد شده است که باید با حضور بیمه ایران در این مناطق و افزایش تعداد نمایندگان و افزایش سهم بازار گسترش یابد.

منبع خبر : بیمه ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.