×

منوی سایت

اخبار ویژه

بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزه‌های بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار شد، این شرکت موفق به کسب جایگاه نخست اعتماد مشتریان شد.
در پی این موفقیت اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی، ضمن اشاره به اقدامات این شرکت در راستای مشتری‌مداری، مانند پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت گفت: تمامی بیمه‌شدگان و مشتریان بیمه دی می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سرشماره ۱۶۷۱ موضوعات خود را پیگیری کنند.
مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی اظهار داشت: این شرکت با میانگین ۲۶۰۰ تماس به طور روزانه، به دریافت نظرات و پیشنهادات بیمه‌شدگان خود می‌پردازد و رضایت‌مندی مشتریان خود را به‌طور پیوسته مورد سنجش قرار می‌دهد.
وی افزود: بیمه دی با اشاره به برنامه‌های آتی خود، همچون راه اندازی تل مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد)، ابراز امیدواری کرد اعتماد مشتریان بیمه دی به بهترین شکل ممکن پاسخ داده می‌شود.

منبع خبر : بیمه دی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.