به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با روشهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راههای افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوههای نوین رهبری بازار، تقویت استراتژیهای سازمان جهت برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری بود.
در این مراسم از شرکت فولاد خوزستان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، تقدیر و در همین راستا تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد.
گفتنی است، مجید عبیات مدیر صادرات فولاد خوزستان به نیابت از مدیرعامل، تندیس زرین این اجلاس سراسری را دریافت نمود.
https://eghtesademelat.ir/?p=265454