قائم مقام بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت سودآوری بنگاه های بیمه گر به تحلیل الزامات کسب و کار در هزاره سوم پرداخت و تصریح کرد: رضایتمندی مخاطبان، اعتمادسازی و کسب سود منطقی در گرو فعالیت حرفه ای شبکه فروش است.
وی نقش مدیران عامل صنعت بیمه را ایجاد تعادل و تنظیم گری بین نهادناظر و مطالبات ذینفعان، ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای تحقق اهداف صنعت بیمه باید تمامی حلقه های این صنعت، ماموریت های خود را به درستی انجام دهند و شبکه فروش نیز در این چرخه، نقش انکارناپذیری را برعهده دارد.
دکتر مشعلچی در پایان سطح علمی یازدهمین همایش مدیریت ریسک را استاندارد و قابل قبول دانست و نسبت به ضرورت حفظ و ارتقای آن تاکید کرد.
شایان ذکر است که در نشست یادشده که هر سال به ابتکار شرکت بیمه کوثر برپا می شود تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه و صاحبنظران این صنعت حضور داشتند.
به گزارش اقتصاد ملت به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی که در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: شبکه فروش در تعریف جدید و الزامات کسب و کار در واقع شریک راهبردی شرکت های بیمه به شمار می آید.
https://eghtesademelat.ir/?p=262718