×

منوی سایت

اخبار ویژه

بازبینی فرآیندها در بیمه ایران با نگاه افزایش بهره وری

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ؛ مبرقعی سرپرست بیمه ایران که به همراه حسینی لر معاون برنامه ریزی و نوآوری و صادقی مدیر برنامه ریزی و بودجه در این رویداد حاضر شده بود از مسیر تغییر مدیریت ریسک از اتکا صرف بر داده های پیمایشی بر اطلاعات سامانه های داده محور خبر داد.
وی تشریح کرد: هماهنگی این تغییر ریل در مدیریت ریسک در شرکت بیمه ایران با ورود توانمندی های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و علوم بهینه سازی مبتنی بر داده،  به تحولی مبارک منتهی می شود.
مبرقعی ادامه داد: بیمه ایران برای تحقق اهداف مندرج در سند راهبردی در زمره اولین شرکتهای وزارت امور اقتصادی و دارائی است که با اهتمام هیأت مدیره و حمایت همه ارکان شرکت نظام بهره وری مبتنی بر سامانه های داده محور را عملی خواهد ساخت و در این مسیر اصلاح فرآیندها با کمک همکاران و نمایندگان پرتلاش، بهبود خدمات پس از فروش، و فرهنگ سازی ملموس برای تأمین آرامش حادثه دیدگان در صدر اهداف بیمه ایران قرار دارد.
سرپرست بیمه ایران با اشاره به اقداماتی که در این شرکت در حال انجام است و رویکرد استفاده از فرصتهای در پیش رو، گفت: در بیمه ایران ما از مدیران و نمایندگان و همکارانمان خواسته ایم تمامی فرآیندها را با نگاه ارتقای بهره وری بازبینی نمایند و تا جایی که امکان دارد فرآیندها را با حفظ اصل سلامت، ثبات و شفافیت، ساده سازی کنند. باور ما این است که  این نگاه نه تنها برای اقناع و احساس رضایت بیمه گذاران و ذینفعان مفید است بلکه با کوتاه شدن زمان فرآیندها، درک مردم از مزایای بیمه ملموس تر و آرامش بخش تر شده و  یقینا به افزایش تقاضای بیمه و افزایش قابل توجه ضریب بیمه در جامعه  منتهی می شود.
وی تصریح کرد: صرفه جویی در وقت یکی از اقتصادی ترین و عقلانی ترین مسیرهای جذاب در هر حرفه ای است و  این اعتقاد که در زیست بوم زندگی بشری  پدیده زمان غیر قابل تکرار است، و لذا وقت کمی داریم، بازگو کننده ضرورت ارتقاء بهره وری برای رسیدن به مطلوبیت نهایی بیشتر خدمات و از جمله کوتاه شدن زمان فرآیندها است.
مبرقعی مجددا بر افزایش بهره وری تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش بهره وری عملکرد بیمه می تواند قبل از حادثه امنیت بیشتری به بیمه گذار داده، احتمال وقوع حوادث را کاهش دهد و بعد از حادثه با جبران و التیام بخشی مؤثر، حادثه دیده  را به حالت عادی باز گرداند.

منبع خبر : بیمه ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.