×

منوی سایت

اخبار ویژه

معرفی واحد‌های برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس

در مراسمی چهار واحد برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال ۱۴۰۲ معرفی و از مدیران آنان تجلیل شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ پس از ارزیابی عملکرد واحد‌های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی این شرکت، در مراسمی چهار واحد برتر به واسطه اقدامات در سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل شدند.

براساس این گزارش در این مراسم واحد تقطیر در اتمسفر و خلاء شماره یک رتبه اول، اداره برنامه ریزی، کنترل و روش‌های نگهداری و تعمیرات رتبه دوم و اداره امور حقوقی و حاکمیتی شرکتی و اداره برنامه ریزی تولید بصورت مشترک رتبه سوم سال ۱۴۰۲ را کسب کردند.

احمد هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم گفت: تولید مستمر متکی به فعالیت همه واحد‌های فرآیندی با استفاده از توانمندی نیروی انسانی متخصص است که در این راستا با تمهیدات لازم، برنامه ریزی و حداکثر بهره گیری از ظرفیت‌ها توانستیم تولید را در شرایط مناسب حفظ کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز به سوخت و فرآورده‌ای اصلی در کشور بالا است و در این شرایط حفظ تولید از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا مسئولیت کارکنان در پالایشگاه نفت بندرعباس با توجه به شرایط دشواری مانند بدی آب و هوا و از سوی دیگر مقابله با تحریم‌ها و کاربری صحیح واحد‌های فرآیندی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در رابطه با فرآیند انتتخاب واحد‌های برتر نیز گفت: در انتخاب واحد‌های برتر پالایشگاه نفت بندرعباس ارتقای شاخص‌های تولید و راهبری، عملکرد و راندمان کاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: واحد‌های برتر مطابق با دستورالعمل انتخاب واحد برتر و بر اساس عملکرد در برگزاری جلسات مدیریتی، میزان رضایتمندی همکاران، مدیریت انرژی، نظر معاونت‌های محترم شرکت، درصد شاخص عملکرد فرآیندها، درصد شاخص انطباق ممیزی ها، شاخص اقدامات اصلاحی، پیشگیرانه و بهبود، تحقق استراتژی ها، عملکرد سیستمی، مشارکت در مدل‌های تعالی، میزان ساعات آموزشی و مدیریت دانش و تکنولوژی انتخاب می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.