یک هزار بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند چوار توزیع شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از توزیع یک هزار بسته معیشتی و‌ نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان و نیازمندان چوار خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های لوازم التحریر و معیشتی در بین دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان چوار در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی بوده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام؛ “داود جعفری‌فر” در نشست خبری با تعدادی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام و در مراسم توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان و نیازمندان شهر چوار افزود: عمل به مسئولیت های اجتماعی سرلوحه کار پتروشیمی ایلام است.

وی بر تحقق مسئولیت های اجتماعی در پتروشیمی ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: این مجموعه در راستای مسئولیت های اجتماعی و در حد توان در حوزه های مختلف به نهادها و سازمان های استان کمک رسانی نموده و با شروع سال تحصیلی جدید نیز توانستیم تا بخشی از مشکلات موجود در زمینه تامین مایحتاج دانش آموزان کم بضاعت را با تهیه لوازم التحریر و با اولویت بندی مناطق روستایی استان مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به توزیع ۸۰ بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند منطقه چوار، تصریح کرد: به دنبال این هستیم مردم استان ایلام را از نعماتی که با کارآفرینی ایجاد می‌شود در حد وسع خودمان برخوردار کنیم.

جعفری فر تاکید کرد: حل مشکل تردد دانش آموزان روستای بان بلوط ایلام، از طریق تامین یک دستگاه مینی بوس و تقبل هزینه آمد و شد دانش آموزان، از برنامه های این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی است که در آینده نزدیک این موضوع مهم نیز عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در۶ ماهه‌ نخست سال جاری صنعتگران و تولیدکنندگان پتروشیمی ایلام با شکستن رکورد تولید، «گل کاشتند» و برگ زرینی به افتخارات خود اضافه کردند،گفت:.ظرفیت تولید پلی‌اتیلن سنگین در سال ۳۰۰ هزار تن است که در مجتمع پتروشیمی ایلام با تولید ۱۵۸ هزار تن پلی اتیلن سنگین رکورد تولید شکسته شد.

جعفری فر تولید، مسئولیت اجتماعی و فعالیت فرهنگی را اصلی‌ترین سرفصل‌های این مجتمع عنوان و اظهار کرد: تولید ۱۵۸ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین در ۶ ماهه نخست سال جاری بیشتر از ظرفیت اسمی واحد HDPE پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه تولید گرید 7700F  در پتروشیمی ایلام برای نخستین بار، دریچه جدیدی به روی صنایع پلیمری گشود،افزود:علاوه بر بحث مسئولیت های اجتماعی در بحث تولید هم پیشرفت چشمگیری داشته ایم وافزایش تولید در سرلوحه کاری مجموعه پتروشمی ایلام قرار دارد.

جعفری فر ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت تولید در سالی که به نام تولید توسط مقام معظم رهبری مزین گردیده و نظر به استعداد و منابع نفت و گاز استان ایلام، نیروی انسانی پرانرژی اما محروم، در دولت جدید، ایلام و توسعه‌ ی پتروشیمی ایلام مورد توجه قرار گرفته و مردم استان به جایگاه واقعی خود برسند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام  با تبریک هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی،اظهار داشت: مردم ایلام در زمان جنگ صدمات بسیار فراوانی را متحمل شدند و در دوران دفاع مقدس هم نقش چشمگیری در دفاع از مرزهای کشور را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *