​همایش تحول‌آفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن

سومین همایش دفاتر استانی شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» با هدف ارائه عملکرد شرکت و ترسیم اهداف آتی، چهارم مهرماه در هتل فردوسی تهران با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» و دیگر مدیران و کارکنان مجموعه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران؛ محسن سیفی، ضمن تقدیر از عملکرد «پرداخت الکترونیک سپهر» گفت: براساس گزارش‌های مستمر از شرکت‌های ابزاری، «پرداخت الکترونیک سپهر» همواره عملکرد رو به رشدی داشته که ماحصل تلاش مدیران و همکاران در بخش‌های مختلف مجموعه است اما نباید به این شرایط اکتفا کرد و همانگونه که بانک صادرات ایران جزء سه بانک اول کشور است، طبیعتا PSP زیرمجموعه نیز باید در این جایگاه باشد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه تحولی در بانک صادرات ایران مبتنی بر تغییر بانکداری سنتی به بانکداری مدرن لازمه دنیای مدرن است و کسب‌وکار شبکه بانکی نیز یکی از تحولات مدرن محسوب می‌شود و برخلاف گذشته بانک‌ها رقیب نیستند بلکه شرکت‌های فناوری اطلاعات در بانکداری خرد با هم رقابت دارند.
سیفی ادامه داد: در حوزه سرویس‌های پرداخت نیز تغییرات شگرفی پیش‌رو است چراکه نظام پرداخت در دنیا تغییر کرده‌است.

photo13856669176.jpg

مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد نقش شرکت‌های ابزاری گفت: سودآوری شرکت‌های ابزاری نظیر «پرداخت الکترونیک سپهر» تا زمانی ارزشمند خواهد بود که در راستای اهداف بانک صادرات ایران باشد که خوشبختانه تاکنون این اتفاق رخ داده‌است.
وی افزود: علاوه بر تلاش مدیران و کارکنان پرداخت الکترونیک سپهر، بخشی از موفقیت مجموعه مرهون بازاریابی بانک صادرات ایران است که حضور در صنعت خودروسازی نقش بالایی در این زمینه داشته‌است و از همین‌رو انتظار می‌رود در قبال بسترسازی بانک، این شرکت نیز در کنار بازاریابی و ارتقای عملکرد مجموعه، توسعه بانک صادرات ایران را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
سیفی اظهار داشت:‌ بانک صادرات ایران توانست در سال گذشته 270 هزار میلیارد تومان منابع جذب کند که رکورد بی‌سابقه در شبکه بانکی کشور است و در نتیجه اهتمام به بانکداری خرد و شرکتی به‌دست آمده اما کسب‌وکار اصناف مغفول مانده ‌است که پرداخت الکترونیک سپهر می‌تواند در کسب‌وکارهای متوسط بسیار موفق عمل کند و یاریگر بانک صادرات ایران باشد.
مدیرعامل بانک صادارت ایران در پایان از مجموعه پرداخت الکترونیک سپهر، تکریم مشتری و توجه به بازار رقابتی را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های شرکت خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *