مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل و هیات مدیره صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان ستادی، روز سه‌شنبه، سوم مهرماه، در نمازخانه ستاد مرکز صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار گردید.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی صندوق قرض‌الحسنه شاهد؛ این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد. ابتدا حاج آقا مؤذنی، معاون فرهنگی اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره آغاز جنگ و شکست حصر آبادان به دستور حضرت امام (ره) و شجاعت شهیدان و ایثارگران در دفاع از ناموس و قاموس وطن سخنانی بیان فرمودند. ایشان تأکید کردند که ما باید با تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و امام راحل، گام‌های استواری در مسیر آنان برداریم و در خدمت به خانواده‌های ایثارگران و بازماندگانشان بکوشیم تا مورد رضای حق تعالی و شهیدان قرار گیریم.

در ادامه، برادر محسنی، جانباز ۷۰ درصد و عضو هیات مدیره، با نقل خاطره‌ای، یاد رشادت‌های شهیدان و همرزمان خود را برای همکاران حاضر تداعی کرد و خدمت در صندوق شاهد به بازماندگان شهدا و ایثارگران را توفیقی ارزشمند دانست که باید در برابر آن شکرگزاری کرد.

سپس دکتر کریمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد حماسه‌سازان و دلاورمردان این مرز و بوم، فرمودند: «شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس با شجاعت و ازخودگذشتگی، برگ‌های زرینی از تاریخ ایران عزیز را رقم زدند. دفاع مقدس تبلور ایثار و مقاومت مردان و زنانی است که در سخت‌ترین روزهای این سرزمین برای پاسداری از خاک، ناموس و ایمان خود ایستادند و به جهان نشان دادند که آزادی و عزت، ارزش‌هایی بی‌بدیل هستند که با ارزش‌های ریالی و مادی قابل معاوضه نیستند.»

دکتر کریمی در ادامه بیان کردند که دفاع مقدس نه تنها یک مقطع تاریخی، بلکه مدرسه و مکتبی است که در طول زمان، درس شجاعت، وفاداری و ازخودگذشتگی را به زیبایی تعلیم می‌دهد. بنابراین، ما مسئولیت داریم تا رشادت‌ها و فداکاری‌های کسانی را که در جنگ نابرابر از تمام هستی خود گذشتند، به نسل امروز منتقل کنیم. این نکته که در آن زمان همه با وفاق ملی برای حفظ ایران و وطن از خودگذشتند، باید به یاد داشته باشیم. ما در برابر خانواده‌های گران‌قدر شهدا و ایثارگران، که میراث‌داران این حماسه‌اند، وظیفه داریم در این هفته پرشکوه، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا و ایثارگران، عهد ببندیم که همواره خادم و همراه خانواده‌های آنان باشیم و با الهام از راه و رسم این بزرگ‌مردان و زنان، گام‌های استواری برداریم تا رضایتمندی این عزیزان و ناصبین ایثار را در محضر خداوند باریتعالی به دست آوریم.

در ادامه مراسم، با پخش کلیپ‌هایی از هفته دفاع مقدس و نمایش دلاوری‌های مردان بی‌ادعا، به تقدیر از کارکنان پاسخگو در ستاد مرکز پرداخته شد و مراسم با اذان ظهر و اقامه نماز به امامت حاج آقا مؤذنی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *