مدیران استان ها باهدف ارائه گزارش عملکرد و تقویت ظرفیت استانی در جلسات هیات مدیره حضور می‌یابند

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در جلسه هیات مدیره با حضور برخط مدیر و معاونان استان اصفهان، با اشاره به اهمیت ارتباط دوسویه با استانها بر اهمیت حضور مدیر کل استانها در هیات مدیره شرکت برای ارائه گزارش عملکرد تاکید کرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ مبرقعی با اشاره به لزوم تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه های پیش بینی شده گفت: هدف اصلی از حضور استانها در هیات مدیره ،ایجاد تعامل با مدیران استان های سراسر کشور و اخذ گزارشات از عملکرد ها و فعالیت های منطقه ای و استانی با رویکرد تقویت ظرفیت های استان ها مبتنی بر راهبردها، اولویت ها و جهت گیری های ترسیمی می باشد.

وی تصریح کرد: برنامه حضور فیزیکی و یا برخط مدیران استانی با قوت ادامه دارد و در راستای  برنامه ها و راهبردهای استان، میزان دستیابی به اهداف ترسیمی گفت وگو و تجزیه و تحلیل می گردد.

سرپرست بیمه ایران در ادامه، ضمن تاکید بر پیگیری های مستمر به منظور تحقق اهداف بودجه ای پیش بینی شده، افزود: توسعه کمی و کیفی فعالیت ها در عملیات بیمه گری، لزوم توجه جدی به تقویت و افزایش سهم بیمه های زندگی، توسعه فروش بیمه های خرد و فراگیر و تلاش همه جانبه برای نیل به پیش بینی ها و اهداف بودجه های عادی و طلایی به ویژه در نیمه دوم سال جاری توام با مدیریت ریسک، مهم ترین و اساسی ترین اولویت ها و راهبردهای شرکت تلقی شده و اطمینان دارم با تلاش برنامه ریزی شده و انسجام و هماهنگی کامل همه ارکان شرکت نتایج ارزشمندی حاصل خواهد شد.

 در این نشست اعضای هیئت مدیره بیمه ایران نیز با تشریح  انتظارات ،سیاست‌ها و جهت گیری های کلان شرکت و ارائه توصیه ها و پیشنهادات اساسی به منظور دستیابی به اهداف ترسیمی، بر  بهینه سازی و ارتقای کیفیت و بهبود فرآیند ها در عملیات شرکت  تاکید نمودند.

در این جلسه که با حضور معاون حقوقی امور استان ها شعب و نمایندگی ها، مدیر کل هماهنگی امور استان ها و بازاریابی برگزار شد، مدیر کل بیمه ایران استان اصفهان به صورت برخط ضمن ارائه گزارش عملکرد پنج ماهه، برنامه ها و اولویت های استان را  تشریح نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *