گزارش پایداری شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۳

گزارش به سوى آینده بهتر بازتاب دهنده فلسفه وجودى فولاد مبارکه و گفتمان‌های پنجگانه آن براى خلق آینده بهتر است. فولاد مبارکه نه تنها محصولاتى تولید کرده است که زمینه ساز آینده‌اى پایدار هستند، بلکه با ایجاد نظام‌ها و رویکردهاى اثربخش سعى نموده‌است که پیشران رشد و توسعه کشور و صنعت باشد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ در واقع فولاد مبارکه مسیرى ماندگار از گذشته تا به امروز ایجاد کرده‌است که طى آن علاوه بر رشد و توسعه خود، به شکوفایى و توسعه پایدار صنعت، جوامع و در نهایت کشور ایران توجه شده است. این شرکت همچنین امید دارد که این مسیر را تا آینده‌اى پایدار توسعه یافته و روشن براى همه دینفعان ادامه دهد.

در این گزارش، عملکرد محیط زیستى، اجتماعى و حکمرانى فولاد مبارکه و استراتژى‌هاى کلان آن ارائه شده‌است. فولاد مبارکه با داشتن حس تعهد و مسئولیت پذیرى نسبت به ذینفعان خود، تلاش مى‌کند تا تأثیرات و عملکرد سازمان در حوزه‌هاى محیط زیستى، اجتماعى و حکمرانی را به صورت شفاف گزارش دهد.این گزارش به تحلیل عملکرد شرکت و تشریح استراتژی‌ها و اقداماتى مى‌پردازد که همسو با بهبـود و توسعه پایدار هستند.

هدف اصلى این گزارش ارائه یک تصویر جامع از تعهدات و دستاوردهاى فولاد مبارکه در راستاى پایدارى، مسولیت پذیری اجتماعى است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *