ورود شرکت مخابرات به حوزه گردشگری

فاز اول توسعه مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی امام علی (ع) مخابرات منطقه کرمان بعد از ۳۰ سال توقف سرمایه عظیم در این بخش آغازشد و با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری تکمیل می شود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرت ایران؛ سرمایه گذاری و تکمیل پروژه های متوقف شده گامی مهم در جهت رفاه کارکنان و افزایش دارایی های شرکت است .در همین راستا بهبود مجموعه های رفاهی در شرکت مخابرات ایران برای ارتقای سطح آسایش و رفاه کارکنان و مولد سازی در شرکت مورد توجه قرار گرفته تا سرمایه گذاری های متوقف شده در این زمینه عملیاتی شود.

بر اساس این خبر ، استان های کرمان ، خراسان شمالی ، مشهد و زنجان ازجمله مناطق مخابراتی هستند که برنامه های توسعه و بهبود وضعیت اماکن رفاهی را در دستور کار قرار دادند و با حمایت های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، درحال اجرای توسعه و بهبود خدمات رفاهی هستند .

مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در زمینه آغاز عملیات فاز اول توسعه مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی امام علی (ع) مخابرات منطقه کرمان ، به نقش ارائه خدمات رفاهی در انگیزش کارکنان و مولد سازی و استفاده از ظرفیت های  پنهان شرکت تاکید کرد .

وی با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات قصد دارد با استفاده از پروژه مولد سازی و ظرفیت های پنهان درآمد سازی کند اظهارداشت : باعملیاتی کردن این پروژه ها شرکت مخابرات ایران گامی بزرگ در حوزه گردشگری بر داشته تا علاوه بر استفاده کارکنان این شرکت ، سایر شرکت های خصوصی و عامه مردم نیز استفاده کنند و موجب درآمد زایی در شرکت شود .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تشریح کرد: در فاز اول این مجموعه، احداث استخر سرپوشیده و فازهای بعدی شاهد توسعه مجموعه تفریحی تجاری و رفاهی در مجموعه امام علی (ع) مخابرات منطقه کرمان خواهیم بود. در طی زمانبندی مشخص این امکانات به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *