پروژه ساختمان پیام مخابرات زنجان بعد از ۲۰ سال توقف تکمیل می شود

پروژه ساختمان اداری نیمه کاره پیام مخابرات که بیش از ۲۰ سال متوقف شده بود، از ابتدای مرداد ۱۴۰۳ عملیات اصلی اجرایی آن شروع شده و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛مهندس سلطانی مدیر عامل این شرکت ضمن بیان این مطلب  و با تاکید بر اینکه با تکمیل پروژه های نیمه تمام علاوه بر امکان استفاده در بخش رفاهی کارکنان ، دارایی های شرکت نیز افزایش می یابد ،گفت: پروژه های نیمه تمام به طور غیر مستقیم علاوه بر اینکه  هزینه های بالایی به شرکت تحمیل می کنند، به طور مستقیم در سرفصل هزینه های شرکت محاسبه نمی شوند، با استفاده از این منابع راکد، باید برای افزایش بهره وری دارایی برنامه های عملیاتی صورت گیرد .

وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه ها علاوه بر امکان ارائه خدمات رفاهی به کارکنان که نه‌تنها به نفع کارکنان است، بلکه مزایای قابل‌توجهی برای خود سازمان به همراه داردگفت : با شناسایی پروژه های نیمه تمام در مجموعه شرکت مخابرات ایران وتکمیل آنها موجب افزایش وجهه و اعتبار شرکت درسهم بازار و بهره وری دارایی ها می شود .

مهندس سلطانی در خصوص تکمیل پروژه ساختمان نیمه کاره پیام، توضیح داد: ساخت این پروژه، در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع، با زیربنایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع و در ۳ طبقه واقع با براورد ۷۴۰ میلیارد ریال در مجموعه پیام آغاز شد.

وی تصریح کرد : گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و اهمیت توجه هیئت مدیره ، این پروژه ازابتدای مردادآغاز شده و تا کنون ۱۵ درصد پیشرفت داشت و نیز تا پایان ۱۴۰۳ این ساختمان آماده بهره برداری می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،اظهار امیدواری کرد، اوایل سال آینده تمامی کارکنان ستاد مخابرات منطقه در ساختمان جدید مستقر شوند.

وی در پایان تاکید کرد: پس از این اتفاق بخشی از اموال و ساختمان های شرکت به صورت مازاد در برنامه واگذاری قرار می گیرد تا منابع حاصل ازآن در برنامه های توسعه ای شرکت صرف شود تا علاوه بر کارکنان مخابرات سهامداران شرکت نیز از این اتفاق بهره مند شوند.

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *