برگزیدگان مسابقه قرآن و عترت در بانک قرض‌الحسنه رسالت معرفی شدند

نخستین مسابقه قرآن و عترت کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک در بقعه شیخ طرشتی برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش اقتصادملت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات را انس و قرابت هر چه بیشتر همکاران با کلام‌الله مجید عنوان کرد و گفت: حتماً که پاداش اصلی از مشارکت در این رویداد قرآنی را باید از درگاه خداوند طلب کرد و این مسابقات تنها بهانه‌ای بود تا جمعی از کارکنان و علاقه‌مندان به ساحت قرآن به عنوان بزرگترین معجزه پیامبر اکرم(ص)، لحظاتی گرد هم آمده و از پرتو نورانی آن و معارف این کتاب الهی بهره‌مند شوند.

حسین زاده اظهار امیدواری کرد : برگزاری چنین رویدادی و تداوم آن موجب شود که انس با قرآن همیشگی و دائمی باشد به طوری که هر یک از ما خود را موظف سازیم، روزانه حداقل چند آیه از قرآن را تلاوت کنیم، چرا که راه رستگاری قرابت با قرآن  و عمل به دستورات آن است، همچنانکه در سوره مبارکه «عصر» به این موضوع اشاره شده است که انسان همواره در خسران است به غیر از کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام می‌دهند.

در ادامه علی ملکی مسئول برگزاری نخستین مسابقات قرآن بانک قرض‌ الحسنه رسالت با اشاره به اینکه این دوره با انتشار فراخوان و نام‌نویسی از ۸۲ نفر از کارکنان بانک در سراسر کشور آغاز به کار کرد، گفت: پس از پایش اولیه، در نهایت ۴۶ نفر به این مسابقات راه پیدا کردند و در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم قرآن(در دو بخش بانوان و آقایان) و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران بانک قرض الحسنه رسالت از برگزیدگان این سری از مسابقات  با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

بر اساس این گزارش برگزیدگان نخستین مسابقات قرآن و عترت بانک قرض الحسنه رسالت به شرح ذیل است: 

برادران:
قرائت ترتیل
مقام اول؛ علی فلاح، مقام دوم؛ سیدسجاد بهرسی، مقام سوم؛ ایمان رضوانی

قرائت تحقیق
مقام اول؛ یوسف حیدری، رضا جندقی‌حسن‌آبادی و مقام سوم؛ حسین کچوئیان

اذان
مقام اول؛ حمزه حسین‌خانی، مقام دوم؛ امید احمدی و مقام سوم؛ سجاد شیروانی

مفاهیم قرآن
مقام اول؛ محسن ایمانی، مقام دوم؛ اسماعیل جوان و مقام سوم؛ روح‌الله گوهریان

حفظ ۱۰ جزء
حجت الاسلام و المسلمین مهدی خوش اخلاق

بانوان:
حفظ ۵ جزء
فهمیه عوض‌پور 

مفاهیم قرآن
عارفه آقایاری و فهیمه عوض‌پور 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *