حضور پرشور کارکنان و مدیرعامل مخازن سبز در گلزار شهدای منطقه ویژه اقتصادی پارس به مناسبت هفته دولت

همزمان با آغاز هفته دولت تمامی کارکنان شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به همراه مدیرعامل این مجموعه در مراسم باشکوه غبارروبی و قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای منطقه ویژه اقتصادی پارس شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» و به نقل از روابط‌عمومى شركت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه؛ این مراسم معنوی که با تدارك روابط‌عمومى و با دستور مديريت این مجموعه انجام شد، با حضور نیروهای انتظامی، برادران سپاه انقلاب اسلامى و کارکنان شرکت برگزار شد و فضای خاصی از روحیه ایثار و فداکاری را به تصویر کشید.
حضور گسترده کارکنان مخازن سبز نشاندهنده احترام عمیق به مقام والای شهدا و ارزش‌های مقدس انقلاب‌اسلامی بود.
در حاشیه این مراسم مهندس باتمانی مدیرعامل شركت مخازن سبز به ارائه توضیحات مفصلی در خصوص آخرین اقدامات و برنامه‌های شرکت برای اربعين حسینی پرداخت.
وی با تأکید بر اهمیت پشتیبانی از زائران اربعین اعلام کرد که مجموعه مخازن سبز تاکنون حجم زیادی از موادغذایی و تجهیزات ضروری را به استان ایلام ارسال کرده است.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش‌های شبانه‌روزی در هفته دولت موفق به بهره‌برداری از دو مخزن جدید و یک مجموعه ورزشی شویم.
حاج‌آقا كشتكار رئيس اداره تبليغات شهرستان عسلويه نیز در این مراسم طی سخنرانی خود با تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مدیریت مخازن سبز؛ به نقش مهم این شرکت در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی منطقه اشاره کرد.
وی تأکید کرد که اقدامات اخیر این شرکت از جمله مشارکت در پشتیبانی از زائران اربعین و پروژه‌های توسعه‌ای در منطقه نشاندهنده تعهد عمیق آنان به مسئولیت‌های اجتماعی و دینی است. حجت‌الاسلام والمسلمين كشتكار همچنین از مهندس باتمانی و تیم اجرایی وی به دلیل اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ها و حضور فعال در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و این اقدامات را الگویی برای سایر شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی کشور دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *