کاهش 91درصدی درآمدهای «ملت» از فروش حق‌‌بیمه

بیمه ملت بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که از میزان درآمد خود در تیر ماه سالجاری از فروش حق‌بیمه به بیمه‌شدگان به دست آورد؛ به درآمد 918میلیارد تومانی رسید. از ابتدای سال مالی که چهار ماه از آن سپری‌شده است؛ میزان درآمد تجمیعی که از این محل به دست آورده؛ مبلغی نزدیک به 12همت بوده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری اقتصاد ملت؛ میزان سرمایه شرکت بیمه ملت تا انتهای تیر ماه سالجاری (منتهی به اسفند ماه 1403) مبلغی برابر با 3هزار و 65میلیارد تومان بود. این شرکت بیمه‌ای طی 4 ماه گذشته به میانگین درآمدی نزدیک به 3همتی دست پیدا کرد. میزان خسارتی که «ملت» به بیمه‌شدگان خود در این دوره ماهانه پرداخت کرد؛ برابر با 219میلیارد تومان بود.

بر اساس این گزارش شرکت بیمه ملت در چهارمین ماه سالجاری بیشترین میزان درآمدی که از محل فروش حق‌بیمه به دست آورد؛ مربوط به رشته بیمه درمان با 333میلیارد تومان بود. رشته بیمه «نفت و انرژی» نیز پس از بخش «درمان» عمده‌ترین درآمدزایی این شرکت را به همراه داشت.

گفتنی است میزان درآمدی که بیمه ملت در تیر ماه از فروش حق‌بیمه به دست آورد؛ نسبت به ماه گذشته 91درصد کاهش درآمد را به همراه داشت. این در حالی است که ماه گذشته میزان درآمدی که این شرکت بیمه شناسایی کرد؛ مبلغی برابر با 10هزار و 301میلیارد تومان بود که این مبلغ به دست آمده ناشی از انعقاد بیمه‌نامه درمان تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.

قیمت هر سهم این شرکت بیمه‌ای در ابتدای تیر ماه 364 تومان به ثبت رسید و در آخرین روز معاملاتی این نماد؛ قیمت هر سهم آن به 325تومان تنزل کرد. همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید قیمت هر سهم بیمه ملت در تیر ماه در سراشیبی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *