تحقق مطالبه‌گری و کنشگری کانون‌ها از مسیر رسانه‌ها میسر می‌شود

به همت کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و کانون کارگزاران بورس‌واوراق‌بهادار مراسم تقدیر از خبرنگاران به مناسبت «روز خبرنگار» در میان جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران؛ در این نشست دبیران‌کل کانون‌ها بر اهمیت یاریِ رسانه‌ها در تحقق اهداف کلان بازار سرمایه و مطالبه‌گری کانون‌ها تاکید کردند و خبرنگاران نیز بر ادامه روند کنشگری کانون‌ها و همراهی در این مسیر اصرار داشتند.

در این مراسم رسول سعدی دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، خبرنگاران را دیدبان‌های امین بازار سرمایه برشمرد که با حفظ حقایق به اعتلاء بازار سرمایه یاری می‌رسانند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کانون‌ها نگاه علمی‌وکارشناسی به مسائل و موضوعات دارند؛ از خبرنگاران و کارشناسان رسانه‌ای درخواست می‌کنیم تا در جاری شدن چنین نگاهی در بازار سرمایه کمک‌رسان باشند.

سعدی همچنین تاکید کرد: بزرگترین سرمایه بازار سرمایه اعتماد مردم است؛ بنابراین همه ما باید برای افزایش این اعتماد تلاش کنیم.

رسانه‌ها بال مشورتی و یاری‌رسان در اتخاذ تصمیمات بهتر

عظیم ثابت ‌دبیرکل کانون کارگزاران بورس‌واوراق بهادار نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران درخواست کرد تا در حفظ اخبار و روایت واقعیت‌ها به همان شکل که هست؛ کوشا باشند.

وی تصریح کرد: تلاش کانون‌ها بر شفافیت و پاسخگویی است و در تلاشیم برای تحقق اهداف بازار سرمایه مطالبه‌گری داشته باشیم.

ثابت با تاکید بر خرد جمعی و نگاه کارشناسی در برطرف کردن مسائل بازار سرمایه افزود: کانون‌ها در تلاشند تا بهترین عملکرد را داشته باشند که در این مسیر حضور و یاری اصحاب رسانه قطعا بر پیشبرد این تلاش‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است در پایان خبرنگاران دغدغه‌ها و مسائل خود را به طور مستقیم با دبیران‌کل دو کانون در میان گذاشتند و بر افزایش روند مطالبه‌گری این دو نهاد تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *