باشگاه پیرمردان کابینه تکمیل می‌شود

در حالی که وزاری پیشنهادی هیات دولت بزودی معرفی می شوند نام سید محمد اتابک به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت مطرح شده است.

به گزارش اقتصاد ملت؛ پس از اعلام اسامی مختلف برای گزینه صمت نام سید محمد اتابک، به عنوان گزینه نهایی وزارت صمت معرفی شده است.وی از حمایت چهره هایی نظیر عارف معاون اول رئیس جمهور و خوانساری، رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران برخوردار بوده و با پشتیبانی تمام قد عارف به عنوان گزینه نهایی مطرح است.

وی پیشتر در دوره ای معاون اقتصادی و مدیر عامل صنایع معدنی بنیاد مستضعفان بوده و با حوزه صنعت، معدن و تجارت آشنا نیست و حتی طبق اطلاعات کسب شده فعالان این بخش ها نیز وی را نمی شناسند.

اتابک در دوره فعالیت در بنیاد مستضعفان، مدیریت صنایع معدنی را بر عهده داشت که اصولا قابل قیاس با حجم فعالیت های سه گانه وزارتخانه بخصوص تجارت و بازرگانی نیست.

وی علاوه بر سن بالا، بیماری ریوی نیز دارد و قطعا با چنین مشکلات شخصی و فردی نمی تواند از پس مشکلات و موضوعات ریز و درشت صنعت، معدن و تجارت بر آید.

از سویی دیگر شعار اصلی دولت چهاردهم انتخاب شایسته بر اساس بررسی هایی بود که در کیمته های تخصصی شکل می گرفت. با به میان آمدن اسم اتابک، به نظر می رسد اساسا کارکرد کمیته های تخصصی در زمینه صنعت، معدن و تجارت تنها یک نمایش بی ثمر بوده است.

حال باید صبر کرد و دید که باشگاه پیرمردان کابینه با ورود وی تکمیل می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *