روزی گرم در بین کارکنان نیروگاه ری

نیروگاه گازی ری در جنوب تهران از سال 1356 به بهره برداری رسید و تا کنون به فعالیت خود در گروه تولید کننده برق در رسته نیروگاه های گازی ادامه می دهد. عمده وظیفه کارکنان هر فعالیتی ،تلاش حداکثری با توکل به خداوند متعال و همت در مسیر خدمت به کشور می باشد


به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی نیروگاه برق ری؛ کارکنان خدوم و فعال نیروگاه برق ری ،علاوه بر تلاش در مسیر تولید برق پایدار و خدمت رسانی به مردم ،شعار مصرف بهینه را صرف می نمایند . در این روزهای گرم تابستان که دما هوا در تهران به حد بالای خود رسیده است. پرسنل خدوم صنعت برق ،علاوه بر تولید برق پایدار و مواجهه با سختی های تولید برق ،در این مسیر با کاهش مصرف برق در داخل اتاق ها و استفاده از روشنایی روز و با خاموش نمودن لامپ های اضافی به کمک تولید می آیند.

پرسنل جان بر کف بر خود سخت می گیرند تا نیروی الکتریکی به خانه های مردم برسد و آنها از این نعمت بهره مند گردند. در همین راستا یکی از برنامه های روزانه که برپایی نماز جماعت اول وقت به عنوان نمایش شکوه بندگی و جلوه ی عبودیت خداوند است را در فضای آزاد اقامه می نمایند تا در تلاشی حداکثر ، مصرف حداقلی را بمعرض نمایش گذارند و از احاد جامعه در خواست می نمایند که در مسیر کاهش مصرف برق در کشور تلاش نمایند و به کمک خادمان خود در این صنعت بشتابند.
بی شک هر شهروندی در هر جامعه ای ،خود بهتر می داند که بهترین روش مصرف بهینه کدام است و بهترین روش حمایت و کمک به صنعت در کاهش و مدیریت مصرف چیست؟
جامعه کارکنان صنعت تولید برق با توکل به عنایت باری تعالی به فعالیت های شبانه روزی در مسیر تعالی جامعه تلاش می نماید و از احاد جامعه مصرف کننده ایرانی تقاضا دارند با همراهی خود کمک نمایند تا از این پیک گرمایی تابستانی به راحتی عبور نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *