پیام تبریک مدیرعامل مس شهید باهنر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اقتصادملت به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر؛ نمازی زاده مدیرعامل این شرکت طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت و از زحمات صادقانۀ ایشان قدردانی کرد.


 متن پیام به این شرح است: قسم به قلم و آنچه می نگارد

روز خبرنگار، روز گرامیداشت اصحاب خبر و امانتداری، خردورزی، ریزبینی، پشتکار و مردم اندیشی خبرنگاران و روز یادآوری اهمیت حفظ حرمت واژه ها و تکریم قلم است و اگر خبرنگاران تکریم می شوند، به واسطه پایبندی ایشان به این ارزشهای والاست.

فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت انسان والایی که در انجام مسئولیت، تا پای جان ایستاد و در تقویم ایران اسلامی روز خبرنگار را با نثار خون خویش به روزی به یاد ماندنی مبدل ساخت، فرصت گرانقدری است برای ارج نهادن به خدمات اصحاب رسانه و خبرنگارانی که با بینشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی می‌کوشند واقعیات را بخوبی و بدرستی بازتاب دهند و در مسیر جهاد تبیین ، امیدواری آحاد جامعه را افزایش داده و آینده را درخشان‌تر از امروز پیش چشم همگان ترسیم کنند.

بدون تردید برای تحقق اهداف بلند فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و همچنین حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در زمینۀ های مختلف، مشارکت فعال خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار مهم و ضروری است.

اینجانب ضمن سپاس از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه،با مجموعه عظیم مس شهید باهنر ، فرارسیدن این روز را به پیشگامان عرصه رسانه ، خبر و اطلاع رسانی بویژه آنها که در عرصه صنعت ، کار و اقتصاد تلاش می کنند تبریک عرض نموده از خداوند منان توفیق روز افزون همگان را در اعتلای ایران اسلامی خواستارم.

جانتان سلامت، اندیشه تان بارور، واژه هایتان پرنور و دیده هایتان تیزبین تر از همیشه باد

احسان نمازی زاده

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره صنایع مس شهید باهنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *