پیام تبریک مدیرکل ارتباطات شرکت‌مخابرات‌ایران به مناسبت روز خبرنگار

حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز، از زحمات دلسوزانه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران و اصحاب‌رسانه به عنوان ارزشمندان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی و تاباندن تصویر حقیقت توسط قلم توانمند ایشان، قدردانی نمود.

به گزارش اقتصادملت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران؛ متن این پیام به این شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه

سلام گرم و صمیمانه مرا که نزدیک به ربع قرن، در کنارتان و همکارتان بوده‌ام و هستم، بپذیرید.
روز خبرنگار، فرصتی است تا از زحمات دلسوزانه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما ارزشمندان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، سپاس‌گزاری کنم.

شما خبرنگاران، چراغ‌هایی روشنید که بر تاریک‌خانه‌های ظلم و جهل پرتو می‌افکنید و با قلم توانمند خود، حقیقت را به تصویر می‌کشید.

در دنیای پرشتاب و آکنده از تاریکی امروز که بدکاران عالم، آن را پدید آورده‌اند و در این میان، ایران و ایرانی‌است که چون خورشید می‌درخشد، نقش شما در انتقال اطلاعات صحیح و به‌موقع، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

شما با دقت و حساسیت، رخدادها را رصد کرده و با تحلیل‌های ژرف خود، اذهان مردم را آگاهی می‌بخشید.

کار خبر و رسانه، از مشاغل سخت و در عین حال دوست‌داشتنی است که طی مسیر پرچالش آن، استقامت و تلاش مضاعف شما عزیزان را می‌طلبد؛ استقامت شما در مقابل سرزنش‌ها و بعضاً تطمیع‌ها و تهدیدها و فشارهای گوناگون، همگی گواهی بر عزم راسخ شما در راستای تحقق آرمان‌های ناب مردم سربلند ایران اسلامی است.

روز خبرنگار را به شما تبریک و شادباش می‌گویم و امیدواریم که همواره در پیگیری حقیقت و انصاف پایدار باشید. قلم شما قدرت تغییر را دارد و می‌تواند جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی رهنمون سازد.

بی‌شک، آینده روشن ایران به دست شما خبرنگاران آگاه و متعهد رقم خواهد خورد.

در این روز بزرگ، یادآور می‌شویم که هر خبری که منتشر می‌کنید، بار مسئولیتی سنگین بر دوش شما می‌گذارد. پس با دقت و صداقت به کار خود ادامه دهید و همواره در پی ارتقای سطح آگاهی جامعه باشید. امیدواریم که در سال‌های پیش‌رو، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر رسانه در کشورمان باشیم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه شما عزیزان.

شیخ‌پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *