مهندس سلطانی در دیدار با استاندار چهارمحال وبختیاری ؛ بر حمایت از مخابرات در توسعه فیبر نوری دراستان تاکید کرد

مهندس سلطانی در سفر به استان چهارمحال وبختیاری و در دیدار  با استاندار بر حمایت از مخابرات در توسعه شبکه فیبر نوری دراستان تاکید کرد .

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه چهارمحال وبختیاری؛مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با دکتر حیدری استاندار  این استان ، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت مخابرات ایران و استان برحمایت های استاندار چهارمحال وبختیاری برای توسعه شبکه فیبر نوری دراستان تقدیر کرد .

مدیرعامل شرکت مخابرات درخصوص چالشها و مشکلات پیش روی مخابرات نیز از استاندارو نمایندگان استان خواست تا بارایزنی باوزارت خانه و از طریق مجلس شرایط کار تسهیل گردد.

مهندس سلطانی گفت استان چهارمحال وبختیاری با مدیریت خوب مهندس محمودی و حمایتهای استاندار توانسته است در پیشبرد پروژه نجما به سرعت اقدام نماید و یکی از استانهای شاخص کشور دراین موضوع باشد.

وی  درخصوص برخی موارد مطرح شده توسط استاندارو معاون عمرانی ومشاور ایشان نیز قول مساعد داند تا قبل از فرارسیدن فصل بارش پروژه های ارتباطی این استان پرسرعت تر از قبل ادامه پیدا کندوموارد مورد درخواست را نیز پیگیری نمایند.

درادامه  این دیدار دکتر حیدری استاندارچهارمحال وبختیاری نیز با بیان اینکه مخابرات داری ظرفیت های بزرگی در کشوراست از جمله کارهای مهمی که با همکاری مخابرات صورت گرفت برگزاری الکترونیک انتخابا ت بود که با موفقیت انجام شد .

وی ازتلاشها و زحمات  شرکت مخابرات ایران ومدیر مخابرات منطقه در بحث توسعه شبکه فیبر نوری و ارتباطات تلفن همراه و ثابت در استان تقدیر نمود و اظهار داشت: بادستورات وجلساتی که باادارات و شهرداری ها و دستگاه های مختلف گرفته شده بر تعامل سازنده با مخابرات تاکیدکرد.

استاندارچهارمحال وبختیاری با بیان اینکه مخابرات یک شرکت  بزرگ و توانمند کشور است ، اظهار امیدواری کرد :انشالله  بتوانیم جهت  پیشبرد اهداف و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم در استان گام های موثری رابا همکاری دیگر سازمانها داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *