در مجمع عمومی سالیانه مصوب شد

بر طبق مصوبه مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران منتهی به عملکرد سال مالی ۱۴۰۲، مقرر شد این شرکت به صاحبان سهام شرکت، شامل سهامداران حقیقی و حقوقی، مبلغ ۳۵۴ ریال بابت هر سهم سود ارائه دهد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران؛ در دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه ، استماع گزارش هیئت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به پایان سال مالی ۱۴۰۲، انجام و صورت‌های مالی شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مجمع، پس از بحث و بررسی های لازم، صورت های مالی شرکت تصویب و سود ۳۵۴ ریالی برای هر سهم اخابر به عنوان میزان سود تقسیمی اعلام شد.

در خصوص چگونگی توزیع سود سهام در مجمع عمومی عادی سالیانه با توجه به بندهای گزارش حسابرسی با اکثریت آراء سهامداران حاضر ، تقسیم مبلغ ۳۵۴ ریال به ازای هر سهم از سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ به تصویب رسید و مقرر شد مبلغ سود سهامداران عمده (دارای کرسی) از محل دارایی‌های غیر نقدی شرکت پرداخت شود؛ همچنین هیئت مدیره مکلف شد نسبت به پرداخت سود سهام سهامداران حقیقی، متناسب با نسبت سهامداری و مطابق با برنامه توزیع سود منتشره در کدال اقدام کند.

بر اساس این گزارش، «سازمان حسابرسی کل کشور» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳، روزنامه «اطلاعات» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت و سایر موارد قانونی، حق حضور در جلسه اعضاء غیرموظف هیئت مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی عادی سالیانه است، مورد بررسی و تصویب نهائی قرار گرفت.

در ادامه این نشست، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با دستور جلسه تعیین اعضاء هیئت مدیره و مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع فوق‌العاده است، با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

در نتیجه‌ی بررسی های انجام شده در مجمع عمومی فوق العاده، شرکت توسعه اعتماد مبین، شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران، بنیان سرمایه تسنیم، وزارت اقتصاد و دارائی و شرکت سرمایه گذاری استان تهران به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *