افزایش سرمایه ۳۰۰درصدی بیمه تجارت‌نو؛ دستاورد مهم تیم جدید مدیریتی

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به تشکیل کمیته‌‌های حاکمیت شرکتی در این مجموعه؛ به سهامداران این اطمینان‌خاطر را داد که تیم جدید مدیریتی با توجه ویژه به 5حوزه مدیریت مالی، عملیات بیمه‌گری، شبکه فروش و زیرساخت و فناوری؛ به زودی شرکت را در مدار سوددهی و رشد قرار داده و موجبات افزایش ارزش سهام شرکت را فراهم خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد ملت؛ دکتر مهران رضوانی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در نشست خبری با اصحاب رسانه یکی از دستاوردهای مهم تیم جدید مدیریتی را افزایش سرمایه ۳۰۰درصدی بیمه تجارت‌نو از محل آورده نقدی سهامداران و مطالبات حال شده اعلام کرد و گفت: در همین راستا سرمایه شرکت از ۶۰۰میلیارد تومان به ۲هزار و ۴۰۰میلیارد تومان خواهد رسید که به موجب آن شرکت بیمه تجارت‌نو به یکی از 8شرکت برتر صنعت بیمه از لحاظ سرمایه تبدیل خواهد کرد.

وی در خصوص اکوسیستم سازمانی و بحران مالی انتقال یافته از مدیریت قبلی گفت: در زمان تحویل شرکت به تیم مدیریتی جدید؛ حتی امکان پرداخت یک ماه حقوق کارکنان هم وجود نداشت، اما هم‌اکنون اوضاع شرکت بسیار مطلوب است.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در ادامه افزود: یکی دیگر از مسائل مهم این بود که حدود ۳هزار مرکز درمانی طی این مدت با این شرکت لغو قرارداد کرده و نامه‌ای مبنی بر عدم‌همکاری با بیمه تجارت‌نو ارسال کرده بودند. در همین راستا شرکت توانست تا اسفندماه ۱۴۰۲ با تمامی این مراکز قرارداد مجدد تمدید کند و وضعیت پرداخت خسارات به بیمه‌گذاران بهبود یافته است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت با بحران‌های جدی مواجه بوده است، اعلام کرد: با مدیریت صحیح و تلاش‌های تیم تخصصی؛ این بحران‌ها پشت سر گذاشته شده است. در زمان تحویل شرکت تنها 4.3میلیارد تومان در حساب‌ شرکت وجود داشت، اما هم‌اکنون بالغ بر دوهزار میلیارد تومان در شرکت موجود است.

مدیرعامل شرکت تجارت‌نو با اعلام موافقت سازمان بورس برای افزایش سرمایه 300 درصدی «بنو» گفت: این افزایش سرمایه در دو نوبت و از محل آورده نقدی سهامداران انجام خواهد شد که به موجب آن شرکت به یکی از هفت یا هشت شرکت برتر بازار از حیث سرمایه تبدیل خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت تجارت‌نو با اشاره به تجربه‌های موفق خود در صنعت بیمه و بانکی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی تیم مدیریتی و کارکنان؛ این شرکت بتواند به اهداف بزرگتر خود دست یابد و در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قدم بردارد.

دکتر رضوانی با تاکید بر اهمیت اصلاح فرهنگ سازمانی و اکوسیستم داخلی شرکت بیان کرد: تغییرات مدیریتی و راهبردی در شرکت منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارآمدی شده است. شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یک شرکت پاسخگو و شفاف در حال فعالیت است و ارتباط با رسانه‌ها و اصحاب رسانه را تقویت خواهد کرد.

مدیرعامل تجارت‌نو با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت اظهار داشت: بازگرداندن زمین بابلسر به ارزش دفتری 500میلیارد تومان و ارزش بازار حدود هزار میلیارد تومان یکی دیگر از موفقیت‌های مهم تیم مدیریتی جدید بوده است.

وی در پایان از تثبیت وضعیت مالی و برنامه‌های توسعه‌ای آینده شرکت خبر داد و گفت: با تداوم این روند شرکت بیمه تجارت‌نو به یکی از بازیگران مهم و موثر در صنعت بیمه کشور تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *