مبین، حماسه‌ای دیگر آفرید: حضور پرشور کارکنان و خانواده‌ها در گرمای انتخابات

کارکنان و خانواده‌های شرکت مبین با شور و اشتیاق در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای دیگر آفریدند و با وجود گرمای هوا، رای خود را به صندوق سیار شماره ۲۹ مستقر در شرکت انداختند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی؛https://eghtesademelat.ir/?p=252554 از همان ساعات اولیه استقرار صندوق، سیل مشتاقان رای دادن به شرکت مبین سرازیر شد. این حضور پررنگ، نشان‌دهنده تعهد و دغدغه کارکنان نسبت به آینده کشور و انتخاب فردی اصلح برای اداره آن بود.

  • گرمای هوا مانعی برای اراده پولادین مبینی‌ها نشد

گرمای طاقت‌فرسای هوا، ذره‌ای از شور و اشتیاق کارکنان و خانواده‌هایشان برای حضور در انتخابات کم نکرد. آنان با عزم و اراده‌ای پولادین، در صفوف رای‌گیری حاضر شدند و حق خود را به عنوان شهروندان مسئول انجام دادند.

  • کربلایی‌ها این‌بار در مبین رای دادند

عده‌ای از کارکنان شرکت مبین که در دور نخست انتخابات در کربلا حضور داشتند، این بار در محل شرکت رای خود را به صندوق انداختند.

  • همکاری بی‌نظیر برای خلق حماسه‌ای دیگر

عوامل مختلف شرکت مبین با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری منسجم، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایطی ایده‌آل برای رای‌گیری کارکنان به کار بستند. ترتیب‌دهی صف‌ها، فراهم‌سازی فضای مناسب و پاسخگویی به سوالات رای‌دهندگان، از جمله اقداماتی بود که به نحو احسن انجام شد.

  • تقدیر از حماسه‌آفرینان مبین

مدیریت شرکت مبین از تمامی کارکنان و خانواده‌های محترم که با حضور خود در این رویداد ملی، حماسه‌ای دیگر آفریدند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *